בגלל הרוטציה?

נתניהו תוקף: לפיד מחזיק את גנץ כבן ערובה

ראש הממשלה מאשים את יאיר לפיד בעובדה שלא הקימו ממשלת אחדות. "לפיד גורר מדינה שלמה לבחירות רק כי הוא לא מוכן לזנוח את החלום שלו להיות ראש ממשלה" (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Marc Israel Sellem/POOL/Flash90)

אחרי ביטול הפגישה בינו לבין בני גנץ, תוקף ראש הממשלה בנימין נתניהו וטוען: "הסיבה היחידה שאין ממשלת אחדות זה יאיר לפיד".

לדברי נתניהו, "לפיד מחזיק את בני גנץ כבן ערובה ומסיבות לא ברורות גנץ נכנע לו. לא מתקבל על הדעת שלפיד גורר מדינה שלמה לבחירות רק כי הוא לא מוכן לזנוח את החלום שלו להיות ראש ממשלה ולוותר על הרוטציה שלו עם גנץ".

ח"כ יאיר לפיד הגיב: "אכן בן אדם אחד מחזיק את המדינה בן ערובה. אכן בן אדם אחד מונע ממשלת אחדות. אכן אדם אחד עושה הכל כדי להוביל לבחירות: בנימין נתניהו".

כזכור, מ'כחול לבן' נמסר הלילה כי "לא בשלו תנאי הסף לקיום מפגש יעיל נוסף של צוותי המשא ומתן, ולכן מחר לא יתקיים מפגש כזה. לפי העניין והצורך יתקיים מפגש בהמשך השבוע או בשבוע הבא. עוד נמסר בשיחה כי באופן טבעי, בנסיבות אלה אין מקום לקיים כעת מפגש בין שני ראשי המפלגות, גנץ ונתניהו".

ממפלגת הליכוד נמסר בתגובה: "נדהמו מהחלטת כחול לבן לפוצץ את המשא ומתן ולבטל את הפגישות בין נתניהו לגנץ ואת הפגישה המקדימה בין צוותי המשא ומתן שנקבעה למחר".

"כחול לבן החליטה להפסיק את המשא ומתן לאחדות וללכת לבחירות - הכל בגלל שיאיר לפיד מחבל בממשלת האחדות משום שאינו מכין להסכים לרוטציה בין נתניהו לגנץ, אלא רק לרוטציה בינו לבין גנץ. נתניהו שב וקורא לגנץ לגלות אחריות, למנוע בחירות ולהיפגש עימו מחר כמתוכנן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר