כפר כנא

בגלל סכסוך משפחתי: נפצו חלונות ורכבים

הסכסוך, שפרץ בין היתר בשל הצבת מצלמת אבטחה, הוביל להסתערות של כמה מהם עם מוטות ברזל ולניפוץ חלונות של רכבים ושל בית המגורים. החשודים נעצרו • צפו בתיעוד (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

ארבעה גברים תושבי כפר כנא נעצרו לאחר שבמסגרת סכסוך בין בני המשפחה הגיעו אל ביתו של הקורבן ובאמצעות מוטות מברזל ניפצו חלונות של מספר רכבים, ניפצו את חלונות ביתו של אחד המתלוננים ורק לאחר שזרעו הרס רב נמלטו מהמקום.

אב המשפחה שנכח במקום סיפר לשוטרים כי בינו לבין בני משפחתו אשר גרים בשכנות איליו קיים סכסוך ובמסגרת אותו סכסוך היום 4 מבני המשפחה החלו לקלל אותו ובהמשך הגיעו לביתו כשהם מצוידים במוטות מברזל והחלו בהתקף אמוק לנפץ ולגרום לנזקים כבדים לכל הרכבים ששייכים לו ולבני משפחתו ואף פגעו במצלמות האבטחה שהתקין לפני תקופה קצרה בשל החשש שלו מהאלימות שלהם כלפיו.

אתמול, לאחר שחוקרי המשטרה סיימו את מלאכת איסוף הראיות חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה נגדם בקשה למעצר עד תום ההליכים וכתב אישום כנגד 4 הנאשמים המייחס להם עבירות של חבלה במזיד ברכב, היזק לרכוש במזיד והשתתפות בהתפרעות.

מדוברות המשטרה נמסר כי "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה התנהגות ביריונית ואלימה. מקרה זה, בו משתמשים באלימות קשה תוך הצטיידות במוטות ברזל אשר רק בנס לא הסתיים בפגיעות בנפש, הינו חמור ומשטרת ישראל תפעל למיצוי הדין עם אותם העבריינים".

"אירועים אלימים פוגעים בתחושת הבטחון של הציבור, זורעים פחד ופוגעים בנפשם הרכה של ילדים אשר נמצאים בקרבת מקום וצופים בנעשה. משטרת ישראל תמשיך במאבק בתופעת האלימות מכל סוג שהוא ותשתף פעולה עם כל גורם הנהגה שמוכן לסייע למיגור התופעה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר