המאבק מול חצר המקובל

מהומה בטבריה: ילדים הפגינו נגד רון קובי; ילד בן 13 נעצר

ילדי טבריה יצאו למחות נגד ראש העיר רון קובי, בהמשך לסכסוך המחריף בין קובי לחצרו של המקובל הרב קוק. בשיאה של המהומה, בעוד קובי קורא לרב קוק ללכת מהעיר, ילד בן 13 נעצר. צפו (בארץ)

יענקי כץ | כיכר השבת |
(צילום: שמעון כהן, מקומי טבריה)

ילדי העיר טבריה יצאו הערב (שלישי) למחות נגד ראש העיר רון קובי מול בניין העירייה, וזאת בהמשך לסכסוך המחריף והמתמשך בין רון קובי לחצרו של המקובל הצדיק רבי דב קוק.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', בשבועות האחרונים הספיק רון קובי להתעמת פנים אל פנים עם המקובל הגר"ד קוק ואף להיכנס לתוך ישיבתו של הרב, עד שאתמול הרב התבטא כי לא נותרה בידו ברירה אלא לעזוב את טבריה.

הערב, כאמור, הגיעו קבוצה מילדי העיר בסמוך לעירייה כדי למחות נגד ראש העיר. כאשר רון קובי יצא, הם פתחו לעברו בצעקות, ובמקום נוצרה מהומה, במהלכה אחד הילדים נעצר.

לפי המשטרה, שוטרים ששהו במקום זיהו כי הילד יידה לעבר כוח המשטרה אבנים ומיהרו לעצור אותו. הקטין הועבר לתחנת המשטרה והוריו זומנו למקום.

שמעון כהן, עורך עיתון 'מקומי טבריה', שנכח במקום אומר ל'כיכר השבת': "הילדים הקטנים משחקים במגרש הסמוך לעירייה, וכאשר רון קובי יוצא הם מטבע הדברים צועקים לו, אבל במקום להתנהג כמבוגר אחראי ולהמשיך לנסוע - רון קובי יצא עם מצלמה, הלהיט את האווירה והורה לשוטר לעצור ילד בן 13 שנמצא עכשיו בתחנת המשטרה".

במהלך השידור החי שהעביר בפייסבוק שלו, אמר רון קובי בהתייחסו לדבריו החריפים של הגר"ד קוק שיעזוב את העיר בגללו: "שמעת אותי הרב קוק? לך תשחרר את טבריה, כן שחרר אותנו. אם זה הסחורה שלך תשחרר. שמעת אותי הרב קוק?? תלך".

מהמשטרה נמסר כי "לפני זמן קצר הסתיימה מחאה בהשתתפות עשרות אנשים בסמוך לעיריית טבריה. כוח משטרה שהיה במקום זיהה נער המשליך אבן לעבר השוטרים ומנסה להימלט. הקטין נעצר, הובא לתחנת המשטרה לחקירה והוריו זומנו למקום. משטרת ישראל תאפשר את חופש הביטוי והמחאה כחוק אולם תפעל בנחישות אל מול כל גילוי אלימות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר