מגיב לסערה

הדרת נשים? שלמה ארצי ינסה לשכנע את הרב אלימלך פירר

שלמה ארצי, שערב בו ישירו משיריו אמור להערך ללא שירת נשים, הודיע כי ינסה לשכנע את הרב אלימלך פירר, שההופעה תתקיים כערב התרמה לארגונו, לשנות את החלטתו (חדשות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

אחרי הפרסום על הדרת הנשים ממופע המחווה לשיריו של שלמה ארצי, הזמר הישראלי מגיב לראשונה הצהריים (רביעי), ומביע את מורת רוחו.

בפוסט בעמוד הפייסבוק שלו כתב: "רק אתמול בערב הובא לידיעתי שערב התרמה לעמותה 'עזרה למרפא' של הרב פירר, ששירי אמורים להיות חלק ממנו, למעשה מדיר נשים".

"כל חיי שרתי והופעתי על במות עם נשים ואף כתבתי דואטים רבים אותם שרתי עם זמרות. אמנם זהו ערב למען מטרה נעלה ואכן כל אחד רשאי להשתמש בשירי, אבל אני מתכוון כעת לעשות כל שביכולתי לשכנע את כבוד הרב לשנות את דעתו".

הצוות של שלמה ארצי הוסיף כי הזמר המוכר לא היה אמור להיות חלק ולא היה צריך להופיע במופע המחווה המדובר.

חיים שמש, המנהל האמנותי של הערב הסביר לקשת 12 כי "אין שום בעיה של הדרת נשים בקהל. הרב ביקש לכבד אותו בעניין הזה שנשים לא תשרנה במופע. באחת הפגישות הראשונות של ההפקה שחשבנו מה רוצים לעשות, נאמר שלרב יהיה קשה אם נרצה שנשים ישירו, לא חשבתי פעמיים והמשכתי הלאה. כיף לי לכבד את הרב מכיוון שאני אומר לך, הוא עושה מעשים שלא הממשלה ולא הממסד ולא משרד הבריאות, אף אחד לא מסוגל לעשות".

מנחם גשייד, עוזרו ודוברו של הרב פירר מסר בתגובה: "הרב אלימלך פירר ימשיך להעניק את שירותיו ושירותי אגודת עזרה למרפא, לכל הפונים לסיוע, כפי שפועל במסירות אינסופית בארבע העשורים האחרונים למאות אלפי פונים בהתנדבות מלאה. הרב פירר מכבד כל אדם וגאה בהיותו יהודי שומר תורה ומצוות".

יו"ר אגודת ידידי עזרה למרפא, המארגנת את האירוע, מר אפי הרשקוביץ מסר בתגובה: "חברי האגודה מקיימים אירוע פתוח לציבור, שיש בו כדי להמשיך ולממן את פעולות האגודה הניתנים חינם לכל הפונים, נשים וגברים. צר לנו שיש המנסים לפגוע בפעילות קודש זו. אגודת הידידים מודעת לכך שאלולא זו דרך חייו האישית של הרב, כתבה זו לא הייתה משודרת".

"אנחנו דוחים על הסף כל ניסיון ליצור שיח מפלג ופוגעני. האירוע הוא ביטוי לנתינה, לשותפות ולערבות הדדית בין כל רובדי האוכלוסייה בישראל. אנחנו מזמינים את הציבור להשתתף באירוע יוצא דופן, מהנה ומאחד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר