סערת המופע

קורין גדעון: "בשם העאלק-פמיניזם רומסים את חופש הדת"

מגישת הטלוויזיה קורין גדעון תוקפת במילים בוטות את ה"פמיניסטיות" הנלחמות להרוס את המופע המוזיקלי למען 'עזרה למרפא', רק בשל העובדה כי לא יהיו שם זמרות (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הרב פירר וגדעון (צילומים: מתוך פייסבוק)

"ההדרה היחידה פה היא הדרת חרדים; הדרה של הרב פירר ושל אמונתו" - כך כותבת הערב (חמישי) מגישת הטלוויזיה קורין גדעון, בעקבות סערת 'הדרת הנשים' במופע המוזיקלי למען 'עזרה למרפא'.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', בימים האחרונים פרצה סערה סביב מופע שהכנסותיו מיועדות לטובת ארגון החסד המפורסם, בראשותו עומד הרב אלימלך פירר, זאת בשל העובדה כי זומנו אליו זמרים בלבד.

בעקבות כך ביטלו חלק מהאמנים את השתתפותם בערב המחווה, אך מנגד זמרים אחרים הביעו בו תמיכה והתנדבו להופיע בו.
עמדה מפתיעה משהו מפרסמת הערב, כאמור, המגישה קורין גדעון, שכתבה על פירר: "מדובר באיש רב זכויות, על זה כולם מסכימים, רק שאת זכותו לקיים אירוע בהתאם לאורח חייו הדתי שוללים על הסף".

"אם הרב, שעוזר לדתיים וחילונים, נשים וגברים כאחד, מאמין שאסור לו לשמוע שירת נשים, מותר לו לקיים אירוע התרמה שלא יפגע בהשקפת עולמו. קל וחומר כשהאירוע (הפרטי!) הוא מעורב - ומשתתפות בו נשים... רק לא שרות בו".

לדבריה, "הקריירה של אף זמרת ישראלית לא תיפגע מזה שלא תופיע באירוע אחד. די עם הפופוליזם. בשם העאלק-פמיניזם והשיוויון, רומסים את חופש הדת. הכלה צריכה להיות דו כיוונית. מי כמוני יודעת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר