הבחורים עודכנו

דאגה במיר ברכפלד: הגרא"י ברזל חלה במחלה הנוראה 

הרב ברזל, מראשי ישיבת מיר ברכפלד, חלה כבר בערב ראש השנה במחלה אך רק בשבת האחרונה, לאור המצב המחמיר, עודכנו בכך הבחורים. הערב: תפילת רבים לרפואתו (חרדים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
(צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי)

בחורי ישיבת מיר ברכפלד עודכנו בשבת האחרונה כי מצבו של הגאון רבי אברהם יצחק ברזל, מראשי הישיבה, אינו טוב והוא חלה מחלה הנוראה.

מתברר כי הגרא"י ברזל חלה במחלה כבר בערב ראש השנה והחל בסדרת טיפולים, אך עד כה הדבר לא פורסם. לאור מצבו המחמיר, עדכנו כאמור בשבת האחרונה את בחורי הישיבה.

ראש ישיבת מיר ברכפלד הגאון רבי נעם אלון דיבר בליל שבת בפני מאות הבחורים והכריז שסדר הלימוד במוצאי שבת קודש יהיה מוקדש לרפואתו השלימה של הגאון רבי אברהם יצחק ברזל בן חנה מערא.

כמו כן נקבע כי מהערב ,במוצאי שלושת השבועות הקרובים תתקיים תפילת רבים בהיכל הישיבה בשעה 23:20 בחצות הלילה באמירת פרקי תהילים וי"ג מידות בסיום סדר הלימוד לרפואתו.

הרב אלון עורר על החיזוק אותו קיבלו עליהם בני הישיבה בזמן אלול שלא לדבר בתפילה וקרא להמשיך בכך וסיפר לבחורים את הסיפור אותו פורסם לאחרונה ופורסם כאן ב'כיכר השבת' על האברך חלה במחלה וחבריו בכולל קיבלו על עצמם שלא לדבר בתפילה, ובאורח פלא המחלה נעלמה.

כאמור, הערב (מוצאי שבת) תתקיים תפילת רבים בהיכל הישיבה לאחר הסדר המיוחד לרפואתו של הגרא"י ברזל.

הציבור נקרא להעתיר בתפילה לרפואת הגאון רבי אברהם יצחק ברזל בן חנה מערא, בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר