"נקודת שבר"

הח"כים החרדיים מגיבים לסערת הרב פירר

ח"כ משה גפני אמר כי ביטול האירוע זהו "נקודת שבר" בחברה הישראלית. ח"כ אבוטבול נזכר בשואב המים של העיירה ואילו ח"כ טסלר אמר כי "לצביעות ולציניות אין גבול". תיעוד (בארץ)

מליאת הכנסת (צילום: Hadas Parush/Flash90)

חברי הכנסת החרדיים הגיבו במהלך היום (שלישי) על ביטול האירוע של הרב אלימלך פירר בעקבות הסערה החילונית סביב "הדרת נשים", כביכול, מלשיר באירוע.

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני אמר בפתח ישיבת ועדת הכספים: "אני רואה בביטול האירוע של הרב פירר נקודת שבר שאנחנו החברה הישראלית תשלם על זה מחיר. מה גם שהתפרסם עכשיו שעושים אירוע בתל אביב רק לבנות ונשים ורק זמרות מופיעות שם".

"הרב פירר הוא איש שלא שנוי במחלוקת שמוסר את נפשו יומם וליל למען הציבור, מתברר שאם הוא לא יכול לעשות דבר כזה דבר אז אף אחד מאיתנו לא יכול. מומלץ שכל אחד יעשה חשבון נפש", אמר גפני.

התגובה של ח"כ גפני

ח"כ משה אבוטבול (ש"ס) תקף במליאת הכנסת את הגורמים לביטול האירוע, ופתח את דבריו בסיפור קצר על שואב המים בעיירה שעשה זאת עשרות שנים בחינם וכולם קראו לו צדיק וחסיד, וכשרק ביקש אגורה לעת זקנתו על כל דלי מייד שכחו לו את הכל וקראו לו סחטן.

אבוטבול סיים בדברי הזמר קובי אפללו שאמר בנושא בצער: שכפייה חילונית מסוכנת לא פחות מכפייה דתית, אם קיימת בכלל כפייה דתית.

התגובה של ח"כ אבוטבול (צילום: ערוץ כנסת)

ח"כ יעקב טסלר התייחס גם הוא במליאת הכנסת על ביטול האירוע ואמר כי "אין גבול לצביעות ולציניות גם כשזה על גבם של חולים". לדברי טסלר, "הארגונים אשר מנסים לעקור את הדת בא"י לא בוחלים בשום אמצעים, והורסים כל חלקה טובה למען קידום אג'נדה אנטי דתית".

"כשאומרים אין גבול לצביעות ולציניות אנחנו לפעמים לא מודעים עד כמה זה נכון", אמר ח"כ טסלר, "אתמול לצערי התבשרנו על ביטול ערב התרמה של ארגון עזרה למרפא אשר העומד בראשו הוא אחד מאנשים המוערכים ביותר במדינת ישראל הלוא הוא הרב פירר. אין חולק על כך, וחבריי יסכימו, שעשיית החסד של הרב פירר חוצה מגזרים ללא שום הבדל בין אדם לאדם, ואין חולק על כך שהרב פירר עזר ועוזר להציל עשרות אלפי איש ממוות ונענה לאלפי פניות מידי יום ביומו.

"אך לצביעות ולציניות אין גבול, וכשמגיע ערב התרמה עבור ארגון אשר תורם לעצם קיומו של המשך החסד של הרב פירר, יש כאלו שבשם ה"שוויון" העקום יפגעו גם במי שמוסר נפשו למען הציבור ללא שום אבחנה. כל מה שמעסיק אותם זה אך ורק להרוס כל חלקה טובה ורק בגלל שיהודי חרדי עומד בראשה, והולך על פי ההלכה ואומנתו".

טסלר אמר עוד כי לא ראה שאותם צבועים מרימים גבה על קיום אירוע במגזר הכללי אשר מופיעות בו זמרות בלבד. "ולמה? כי זה לא חרדי, כי זו לא אג'נדה שהם רוצים לקדם על חשבון הציבור החרדי, כי אם זה אצלם, זה מותר! אז הנה, נחשפנו לעוד שיא של צביעות!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר