"האגודה למלחמה במלאך המוות" // דעה

טור דעה בעקבות ביטול מופע ההתרמה לארגונו של הרב אלימלך פירר בשל מחאת הפמניסטיות. טור על צביעות. ועל "עזרא למרפא"- האגודה למלחמה במלאך המוות (טור דעה)

ירון קדושים | כיכר השבת |
(צילום: קובי הר צבי)

הרבה קולמוסים נשברו על הנייר בשבוע האחרון. או בשפת האנדרואיד, הרבה אצבעות נשברו על המקלדת.

הצביעות הפעם שברה שיאים. מחליאה. אך מעבר לצביעות, מדובר בפגיעה חמורה באחד מאושיות הרווחה והרפואה החוץ ממשלתית הגדול ביותר שקיים בעולם כולו. זרקור של אור ברגעים שחורים וחשוכים. והוא כאן עבורינו.

האיש ה"חשוך" הזה, הוא השמש למסכנים.

אני יודע זאת אישית. מקרוב. ממקרים רבים שטיפלתי בהם. ואתה משתומם מהאיש והאגדה. מהיכולת הבלתי אנושית שלו לתת לזולת. ולאור זאת אני היום משתומם פי אלף, מקטנותם דלותם ועליבותם של בני אדם קטנים. מאוד.

נראה את אותם צבועים מצטדקים ומחרימים שיכריזו חרם הם ובני משפחתם על הרב פירר ועל מעצמת החסד הרפואי "עזרה למרפא". בתפילה שלא יזדקקו חלילה.

בעצם ... להם יש מספיק כסף ללכת לרופא פרטי בבוסטון או בברלין. אין להם בעיה להחרים בשביל כמה דקות תהילה.

הכסף שהיה אמור להיות מגויס באירוע החסד הזה, שאגב אורגן על ידי ידידי האירגון ולא האירגון עצמו, הכסף הזה היה אמור להגיע כולו, נטו נקי נקי לאנשים ונשים ברגעיהם הקשים.. בלי הבדל דת גזע ומין. חס וחלילה אולי לשכן שלהם. למישהי מההפקה, ולכל "אישה ואשה פשוטים", שהרב פירר כלל לא מכיר. אבל מסר חייו ונשמתו עבורם.

הבית שלו הפרטי מסור לכלל. הוא חי במשרד קטן ופשוט עמוס במכשירי טלפון ופקסים. כשמסביבו חדרים חדרים מלאים באנשים ונשים שכמו נמלים עמלות, מתרוצצים כדי להציל חיים. כדי למזער את הכאב. את החרדה. את הפחד.

"עזרה למרפא" זה קבינט המלחמה במלאך המוות. בשטן. ביסורים. הרב פירר הוא הרמטכ"ל. שר הביטחון, וגם הטוראי הכי פשוט....גם לנהל. וגם לתת כאחרון האנשים.

צבועים וצבועות יקרים ויקרות.

הלא דווקא אמונתו ודתו של הרב אלימלך פירר , היא זו שדוחפת אותו לשמוע את נאקתם זעקתם וחרדתם של אנשים, וגם נשים, מ5 בבוקר ועד השעות הקטנות של הלילה.

רק דתו ותחושת שליחותו בעולם מביאה את האיש הענק הזה להקים ממלכה ענקית של סיוע אדיר לאנשים שאין להם למי לפנות.

אותה אמונה מביאה באופן מיידי מטוס, אמבולנס ורופא אישי לחולה הזקוק להטסה דחופה לסוף העולם לניתוח מציל חיים!!
רק הדת הזו היא שמביאה את כל מה שהמדינה לא יכולה להביא. מקביים ועד מיטה משוכללת ויקרה לחולה סיעודי אנוש, עם כל הציוד הנלווה.

רק הדת הזו נותנת לו את היכולת, להעמיד את עצמו לרשות העם כולו ברגע של משבר. כשאדם אובד עצות. למי פונים, לאיזה רופא ובאיזה בית חולים.

דתו ואמונתו של הרב פירר מונעת ממנו לשמוע שירת נשים. היא גם מונעת מאנשים דתיים אחרים לשמוע. אין בכך זילות לנשים חלילה. אלא זו הלכה ברורה שמטרתה למנוע ניצול נשים. להרחיק את הסכנה מהם. את הגברים שקרבתם לנשים יכולה להביא אותם לנצל אותם. לזלזל בהם. להשתמש ולזרוק.

מניעת הדרת נשים היא זכות בסיסית מחוקי היסוד. אך גם חירות האדם לשמור על אמונתו ודתו היא זכות יסוד. בטח ובטח באירוע פרטי סגור.

אף אחד לא היה תוקף אירוע סגור של הקהילות יוצאי חבר העמים, אתיופיה, או ערבים. אבל הכל כשר כדי לתקוף חרדים. הם סרח עודף. משהו שאין לו זכויות. גם כשמדובר בתחום הצלת חיים. זרעים שנובעים משנאה ואולי מקנאה. לא מדובר בוויכוח מהותי, אלא בהתקפה מכוערת.

אף אדם לא חייב להסכים עם זה. לא מחייבים אותך להיות דתי/ה. אבל אתה כן חייב לכבד את דתו ואמונתו של השני, באירוע פרטי לחלוטין. סגור. שמטרתו לסייע לנשים. לכל הנשים. וגם לגברים. בלי הדרה.

אשריך הרב פירר. מקנא בך. באנשים שסביבך ובעולם הבא שלך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר