יום של עיתונאי בדרום

ארוחה מפנקת וצחוק מתגלגל - בשידור חי

שעות השידור הארוכות מהמתיחות בדרום, נתנו את אותותיהם גם בשידורים הרצופים. תמיר סטיינמן, כתב 'חדשת 12' הוזמן בשידור לארוחה מפנקת, ובמקרה אחר הותקף בצחוק מתגלגל (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הארוחה אצל ברוריה (צילום: באדיבות 'חדשות 12')

שמחה מהולה בדאגה: ברוריה, אישה מבוגרת המתגוררת בשדרות, הבחינה היום (שלישי) בעיתונאי תמיר סטיינמן מ'ערוץ 12', משדר במשך שעות מרחובות העיר בעקבות ההסלמה בדרום והזמינה אותו ואת צוות הצילום לאכול ארוחה דשנה שבישלה במיוחד עבורם.

כשסטיינמן והצוות הגיעו לביתה לאכול ולראיין אותה, הם הבחינו בבלונים שמעטרים את הבית וגילו שברוריה חוגגת היום, ם הולדת 70.

"הילדים שלי ניפחו בלונים ותיכננו לחגוג לי מסיבת יום הולדת - אבל בסוף בעקבות המצב הביטחוני לא חגגנו", סיפרה בראיון, "60 שנה אני גרה בשדרות, כבר 18 שנה שיורים עלינו כל הזמן טילים זה נורא ומפחיד, איזה חיים אלה, אני לא יודעת עד איזה גיל נמשיך עוד עם המצב הזה".

הצחוק בשידור חי (צילום: באדיבות 'חדשות 12')

"ברוריה ראתה אותנו בטלויזיה וחיכתה לי עם בלון מחוץ לבית שלה ברחוב", כתב סטיינמן בפוסט שפרסם בפייסבוק. "כזה מיוחד עוד לא היה לי. בת 70 שחוגגת יומולדת שמח/עצוב. בדמעות היא הזמינה אותנו הביתה שם מצאנו תבשילים שבישלה ובלונים מפוזרים בבית ריק מלא בחשש מהאזעקות. הרבה מזל טוב לאישה המיוחדת הזאת שריסקה אותי".

מלבד זאת, תמיר סטיינמן חווה אירוע נוסף, במהלך השידורים הארוכים מהדרום. במהלך דיווח חדשותי של תמיר סטיינמן ממרכז קניות בשדרות, נשעה אזעקה והוא מיהר להיכנס למרחב המוגן, יחד עם עובר אורח שחלף מספר פעמים באזור.

ביציאה מהמיגונית, חלף אותו עובר אורח בפריים של השידור – והכתב נתקף בהתקפת צחוק בלתי נגמרת. איש התקשורת עודד בן עמי שהגיש את השידור באולפן אמר: "ידעתי תמיר שיקרה משהו במשך היום שיביא אותך לאותה התקפת צחוק וטוב שזה קרה".

כעבור שניות השניים התחבקו, והיה נראה כי תמיר נגמר, אך כשהוא שב לדווח, הוא הבחין באותו עובר אורח שוב מסתובב באזור, והצחוק שב אל המסך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר