סבון לגבות: מה זה בדיוק ולמה הוא כל כך טרנדי?

הגוש הקטן והמיושן שיושב לכם ליד הכיור, הוא בעצם תכשיר טיפוח שימושי ביותר בקרב אמני איפור רבים. אז איך בדיוק משתמשים בו כדי להעצים את מראה הגבות? קלי קלות (יופי)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

תנו לנו להמם אתכן: הסוד לגבות עבותות ומרשימות יותר, נמצא במצרך פשוט שכבר יש לכן באמבטיה בבית. יש ניחושים לגבי מה זה יכול להיות?

תופים, בבקשה...

זה סבון מוצק. כן, הגוש הקטן והמיושן שיושב ליד הכיור שלכם, הוא בעצם תכשיר טיפוח שימושי ביותר בקרב אמני איפור רבים. למרות שזו טכניקה בדוקה ומוכחת של מאפרים מקצועיים כבר במשך שנים רבות, היא זכתה לאחרונה לפופולריות רחבה יותר בזכות המדיה החברתית (אתן יודעות, כמו כל דבר).

אז איך בדיוק משתמשים בסבון כדי להעצים את הגבות? קלי קלות. אם בדרך כלל אתן ממלאות את הגבות בעיפרון או בצללית, עשו זאת לפני הצעד הבא שאנו עומדות לדבר עליו. (ואם הטיפוח שלכן בדרך כלל מורכב ממריחת ג'ל על הגבות, דלגו קדימה.)

1. טלו מברשת סלילית נקיה והרטיבו אותה במים (או להחזקה טובה יותר, בספריי מקבע לאיפור).

2. בשלב הבא, גרדו בעדינות את המברשת מעל הסבון כמה פעמים, כדי לצבוע את הסיבים שלה קלות.

3. העבירו את המברשת על הגבות במשיכות כלפי מעלה - והידד! קיבלתן גבות שופעות ומוברשות, שנשארות במקומן עד שטיפת הפנים בלילה.

בנימה זו, סבונים נטולי בישום המבוססים על גליצרין, הם הטובים ביותר עבור מטרה זו. לגליצרין יש pH נמוך יותר ופחות סביר שהוא יגרום לגירוי (וזה חשוב כשאתן מציבות משהו כל כך קרוב לעיניים שלכן) וסבון נקי לא ישאיר אחריו שאריות לבנות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית