שלום דובער בן ה-7: שוטר מג"ב ליום אחד

הילד שלום דובער שמח בן ה-7, שנולד עם תסמונת דאון הגשים את חלומו והתארח אצל שוטרי משמר הגבול של משטרת ישראל כשהוא הופך ל"שוטר" ליום (חדשות משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

"לאחר חודש של הכנות ותאומים מקדימים, חששתי מאוד שהיום המבורך הזה לא יצא לפועל בעקבות המצב הביטחוני. לשמחתינו עם קבלת ההודעה בבוקר על הפסקת האש זכינו לארח אצלנו את שלום", כך אמר רס"ר אליסף חבני, מש"ק אשכול במועצה אזורית חבל מודיעין שאירח את הילד שלום דובער שמח.

שלום, בן ה-7 תושב המושב ברקת נולד עם תסמונת דאון הגשים היום את חלומו והפך לשוטר מג"ב ליום אחד. הבוקר, הפתיעו אותו בביתו שוטרי מג"ב ומשטרת ישראל יחד עם "ניידת המשאלות" ונסעו איתו למועצה אזורית חבל מודיעין לפגישה אישית וקבלת שי מראש המועצה מר' שמעון סוסן.

לאחר הפגישה במועצה השוטרים המשיכו עם שלום לבית דגן לתצוגות מרהיבות והתנסות באמצעים המשטרתיים של יחידת החבלה של המשטרה, יחידת הכלבנים של מחוז מרכז, יחידת האופנועים של משטרת התנועה. בהמשך היום שלום ביקר ביחידת הפרשים של מחוז תל אביב, במערך הכיבוי וההצלה של מרחב איילון ואפילו בתחנת משטרת ראש העין שם חיכה לו מפקד התחנה לפגישה אישית וקבלת שי.

בסיום היום שלום ביקר בבסיס אייל של מרחב מג"ב מרכז, שם בטקס מרגש בראשות קצין היישובים של מג"ב מרכז הוענק לשלום תעודת מינוי של שוטר, דרגות ותעודת הוקרה.

"אנחנו לא יכולים לתאר במילים את ההרגשה והסיפוק האדיר שממלאים אותנו כשרואים את החיוך הגדול של הילד המקסים הזה", סיכם את היום השוטר רס"ר אליסף חבני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר