"אני לא מרוויחה הרבה"

שרה נתניהו בחקירות: "אני קרובה להתקף לב"

במהלך חקירתה, התחילה שרה נתניהו לתקוף את החוקרים ואת ראשי המשטרה וטענה כי כולם מושחתים. על מילצ'ן אמרה: 'אני נתתי לו מתנות, יחסית ליכולותי הכלכליות' (בארץ)

גברת נתניהו (צילום: דוד כהן, פלאש 90)

בחקירות שנערכו לפני קרוב לשלוש שנים, שרה נתניהו נחקרה באזהרה על טובות ההנאה שהיא ובעלה, ראש הממשלה קיבלו מארנון מילצ'ן, במהלך החקירה נתניהו תקפה את החוקרים וטענה כי אם חוקרים אותה צריך לחקור את כולם.

'חדשות 13', חושף הערב (רביעי) את תמלילי החקירה של שרה נתניהו אז נחקרה על טובות ההנאה שקיבלה מאיש העסקים ארנון מילצ'ן.

החוקר שואל בתחילת השיחה את גברת נתניהו, האם את יצרת קשר עם מילצ'ן, או מי מטעמו וביקשת שיביאו לךאת בקבוקי השמפניה החביבה עלייך?

נתניהו כועסת על החוקר שהשתמש במונח "החביבה עליך", ושואלת אותו לשם מה הוא היה צריך לשאול שאלה כזו צינית ומגעילה.

החוקר מקבל את הערה ושואל את גברת נתניהו האם את ביקשת את זה? בתגובה היא עונה לו כי האווירה בחדר ממש לא מתאימה לה, "אם זה יימשך, אני יכולה גם לצאת מכאן, או שתכלאו אותי. אני אבקש רחמי שמיים מהעולם".

החוקרים ממשיכים לשאול אותה, האם קיבלת במשך שבוע מסויים 20 בקבוקי שמפנייה ממילצ'ן? נתניהו משיבה: "למה אתם לא מקבלים מתנות מהחברים שלכם", המפכ"ל שלכם לא עשה מסיבה של מאות אלפי ש"ח על חשבון המדינה, זו פשוט חוצפה מה שאתם עושים פה".

החוקרים מבקשים מנתניהו לא להאשים אותם בדברים שאינם מוסמכים ולאחר שהחלה לצעוק עליהם הם הבהירו לה כי חדר החקירות זה לא מקום שצועקים בו וביקשו שתכבד אותם".

נתניהו מגיבה ואומרת להם: "אתם מתנהגים בצורה מחפירה. אני לא צריכה לקבל כאן התקפת לב. אפי ברכה (נציב במשטרה שהתאבד) כשעשו לו חלקיק ממה שעושים לי הוא התאבד. אם אני הייתי אפי ברכה, הייתי מתאבדת וזה יהיה עליכם. יהיה לכם משפט ציבורי"..

החוקר מבקש משרה שתכבד את המת והיא משיבה לו "אתה רוצה שגם אני אמות?".החוקר: "חס וחלילה" נתניהו: "כי נראה לי שגם אתם רוצים. אני קרובה להתקפת לב עכשיו".

בשלב זה, עברו החוקרים לדבר איתה על 'ישראל היום' ועל מערכת הקשרים המסועפת שיש לה עם הבעלים - בני הזוג אדלסון.

נתניהו מסבירה לחוקרים, כי אמרתי לשלדון, "לא בסדר שכל התקשורת תוקפת אותנו, והם לפלפים. העורך (עמוס רגב) מנהל קו מאוד לפלפי ושהוא לא משהו. ויש בעיתון המון המון כתבים שמאלנים", לצורך הדוגמא היא מציינת את הכתבים דן מרגלית ושלמה צזנה שאכן עזבו לאחר תקופה את העיתון.

גם את העיתונאים היא לא שוכחת, ולחוקרים היא אומרת: "רביב דרוקר זה לא המלך שלכם? כל פיפס של רביב דרוקר נפתחת חקירה. למשל, החקירה הזו זה בן כספית".

לפי התיאור שלה, "בן כספית בא לפני שבעה חודשים למשטרה ואמר אני רוצה להפיל את מר נתניהו. אני רוצה לספר דברים על הסיגרים ועל הזה. הוא אפילו כתב את זה".

והיא המשיכה ואמרה: " מחלקת החקירות של המשטרה שלכם רוצה להפיל את ראש הממשלה"

"גם אני נתתי למילצ'ין מתנות", הוסיפה נתניהו ואמרה "המתנות שאני נתתי יחסית לכמה הגרושים שאני מרוויחה בשירות הפסיכולוגי וה 17 אלף שקל שבעלי מרוויח זה אולי שווה ערך למה שהוא נתן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר