הצילום המסורתי

כינוס השלוחים ה'תש"פ: התמונה הקבוצתית

אלפי שלוחי חב"ד ברחבי העולם נעמדו לתמונה הקבוצתית המסורתית בחזית מרכז חב"ד העולמי - 770 בשכונת קראון הייטס • צפו בתיעוד ראשוני מההכנות - עד לתמונה (חסידים)

(צילום: באדיבות המצלם)

למרגלות "770" החב"די בניו יורק, נעמדו הבוקר אלפי השלוחים לתמונה המסורתית, וזאת תחת גשם שלא הפסיק לרדת.

כינוס השלוחים העולמי של חב"ד נפתח ביום חמישי בניו יורק בהשתתפות אלפי השלוחים ותומכיהם הגדולים מרחבי העולם. מ

אלפי שלוחים, מבוגרים וצעירים, חלקם נולדו לאחר ג' תמוז תשנ"ד, יום ההסתלקות של האדמו"ר מליובאוויטש, אך בכל זאת הם נרתמים למפעל הגדול, להפצת היהדות בכל העולם.

הקבוצה הבולטת מכולם הייתה של שלוחי חב"ד מארץ הקודש. לקראת הכינוס פרסם אגף הסניפים בצעירי אגודת חב"ד בישראל נתונים על מפעל השליחות ברחבי הארץ. בשנה האחרונה יצאו לשליחות 61 שלוחים חדשים, ומספרם הכולל של השלוחים בארץ עומד על 952, ב-461 סניפים ממטולה ועד אילת. "בכל שבוע מצטרף שליח נוסף למעצמת השליחות בארץ", מספר יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב.

הכינוס החל ב"יום הסדנאות" באולם ענק בניו ג'רזי. במשך כל שעות היום נערכו סדנאות עשירות והרצאות מושקעות במגוון נושאים: החל מהדרכה למסירת שיעורי תורה שיתאימו לכל גווני האוכלוסיה במקום השליחות ועד לדרך עם התמודדויות באתגרים שונים העוברים על העם היהודי.

רגע השיא של הכנס היה ביום שישי בבוקר, כשאלפי השלוחים עלו להשתטח על ציונו הקדוש של המשלח, האדמו"ר מליובאוויטש, שם נשאו תפילה מיוחדת לשלום העם היהודי ולהצלחת השליחות.

הערב, יום ראשון ייערך מעמד ה"בנקעט", ערב ההצדעה השנתי לאלפי השלוחים, שינעל את הכינוס העולמי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר