צפו בהסבר

'הנינג'ה החרדי' מלמד אתכם סלטות אחורה

תמיד רציתם לדעת לעשות סלטה אחורה? מאמן הנינג'וטסו, ישי אמנו, המכונה 'הנינג'ה החרדי' בסדרת סרטונים חדשה בה הוא מסביר כיצד להתאמן על כך. צפו בהסבר השני (מעניין)

(צילום: ישי אמנו)

ר' ישי אמנו, ה'נינג'ה החרדי' בסדרת סרטונים חדשה לצופי כיכר השבת כיצד להתאמן על תרגילי אקרובטיקה. זהו הסרטון השני בסדרה בו מדגימים כמה מתלמידיו של אמנו את התרגילים.

ישי אמנו, דאן 5 בנונג'יטסו - אמנות לחימה יפנית קטלנית, מאמן בכיר בינלאומי מוסמך אוניברסיטת תל אביב. 28 שנים בתחום מלמד בקבוצה ופרטי, וכן עוסק בהקניית כלים של שליטה עצמית פנימית ויכולות הגנה עצמית מתקדמות לנוער ולמבוגרים וטיפול בנושאי בעיות קשב וריכוז. בנוסף, מחבר הספר "התקרבות לצדיק האמת באמת".

כמובן, שכדי להגיע לרמת ביצוע גבוהה ואיכותית וכדי להימנע מפציעות מיותרות, מומלץ להתאמן בצורה מסודרת אצל מאמן מוסמך.

הסבר סלטה אחורה שלבים

שלב א':

1. לנתר לגובה תוך כדי הרמת שתי הידיים ביחד לגרימת קפיצה לגובה מרבי תוך כדי הסתכלות על נקודה מולנו בזמן הקפיצה, כלומר עד שלא מחילים התכנסות לסלטה מסתכלים קדימה.

2. לשכב על הגב כאשר הידיים לצדי הגוף כאשר גב כפות הידיים כלפי התקרה ואז להניף אותם ישרות למעל הראש כדוגמת הקפיצה וברגע שהם מעל הראש להרים ביחד את שתי הרגליים בהתכנסות כאשר הברכיים מגיעות לכיוון הכתפיים (להיזהר לא לפגוע באף) ולבצע גלגול אחורה ותוך כדי גלגול לאחוז עם הידיים בצדי הרגליים מתחת לברך.

3. לקפוץ ולנחות על כריות כף הרגל ואז העקב לדמות נחיתה לאחר סלטה.

שלב ב':

1. לאחר שתרגלו את שלב א' טוב לנסות לבצע סלטה אחורה לקפוץ לגובה תוך כדי הרמת ידיים בשיא הגובה לבצע התכנסות כמו בגלגול שתרגלנו ולאחר השלמת הגלגול להיפתח לעמידה ולבצע את הנחיתה.

• חשוב מאוד שעד שלא יודעים לבצע את שני סוגי הסלטות על מזרון עבה מאד ודק 4 ס"מ לא לנסות זאת על ריצפה או דשא להימנע מפציעות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר