הגרסה של הרו

הבכיר חשף את הסיבה: מדוע שרה נתניהו "שונאת את שקד"

לפני שראש הסגל לשעבר של נתניהו, ארי הרו, נשבר בחקירה והפך להיות עד מדינה נגדו בתיקי ה'אלפים', הוא סיפר על ימיה של איילת שקד כעובדת הלשכה - ועל האיבה מצד רעיית רוה"מ (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
נתניהו ושקד (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

ארי הרו, לשעבר ראש הסגל במשרד ראש הממשלה נתניהו וכיום עד מדינה נגדו בתיקי ה'אלפים', סיפר באחת מחקירותיו הראשונות במשטרה על איבתה העזה של שרה, רעיית רוה"מ, ליו"ר 'הימין החדש' ח"כ איילת שקד.

מתמלילים שחושף הערב (חמישי) פרשן 'חדשות 13' רביב דרוקר, עולה כי תחילה - ביולי 2014 - הופתע הרו, בעת שנחת בנמל התעופה בן גוריון מחופשה בספרד, כאשר המתין לו במקום צוות חקירה משטרתי בכיר.

"זה לא נעים שבאים ומחכים בשדה התעופה", פתח את דבריו מומי משולם, ראש הצוות בתיקי נתניהו, "אבל אתה יודע... בסופו של דבר יש גם את האילוצים שלנו. אני חושב שאתה מבין". לא הייתם יכולים פשוט להודיע לי? תהה ארי הרו, ונענה ב"לא" נחרץ.

ארי הרו,, בבית המשפט (צילום: Miriam Alster/FLASH90)
ארי הרו, בבית המשפט (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

מתברר, כי כבר מהרגע הראשון הוצע לו להיות עד מדינה, כשסגן-ניצב משולם אומר לו: "תתייעץ עם העו"ד. תרצה לכרוך את זה בדברים נוספים, לנהל איזשהו סוג של משא ומתן... לא יודע. אנחנו פתוחים לשמוע את הכול".

בהמשך, נשא החוקר הבכיר מונולוג ארוך, בו הוכיח להרו כי המשטרה כבר יודעת הכל - לפחות בכל הנוגע להתנהלות הכספית של בני הזוג נתניהו, לה סייע היועץ הקרוב כל העת.

"זה טירוף, כמה אפשר לעשות קומבינות ועיגול פינות. תאמין לי, עשינו מחקר מעמיק. אני רוצה לומר לך, ארי, שכל פעם גיליתי משהו חדש, הזדעזעתי, נדהמתי", הטיח משולם, תוך שהוא מחמיא לנחקר: "אני מאמין שאתה אידיאליסט, ושהיית כל הזמן בסוג של דואליות בין הערכים שלך והמדינה שלך לבין ההתנהלות שלהם".

"ככה היית רוצה שהמדינה שלך תתנהל? אני בטוח שלא, אבל נטלת בזה חלק, אולי כבר נשאבת לזה, אני לא יודע, אולי ניסיתי ויצאת וחזרת. יש לך הזדמנות פה להתייחס לדברים, למקם את עצמך בדיוק במקום הנכון, בסוף כשהספינה טובעת, כולם בורחים ובסוף אתה צריך להתמודד. עכשיו, תשמע, זה כבר קרה, זה מים מתחת לגשר, עכשיו השאלה איך מתמודדים עם זה", רמז החוקר.

ראש הממשלה על פעולות החוקרים בפרשיותיו (צילום: מתוך טוויטר)

מומי משולם המשיך לגעת להרו בנקודות הרגישות: "בסופו של דבר אתה היית עוד כלי של בנימין נתניהו. הוא דאג לעצמו, ואתה היית משרת את כל הבעיות, הרצונות, שנוצרו כתוצאה מצורת החיים שלו וההתנהלות שלו".

"אתה רוצה שהחוק, המשטרה, יעלימו מזה עין? אנחנו, כאזרחים שומרי חוק, שרוצים שתהיה מדינה מתוקנת ולא מושחתת, נתעלם מכל זה, שזה מה שעושים בכספי ציבור? אנחנו מצפים מהמנהיגים שלנו שיהיו דמויות ראויות לחיקוי, כי הם אחראים על הגורל של הילדים שלנו. ככה היינו רוצים שיתנהגו המנהיגים שלנו? שישימו את עצמם מעל הכול? אתה חשת את זה על בסיס יומיומי, עם הערכים שלך".

בשלב זה מספר החוקר כי הגיע לעוד אדם, שהיה מעורב בפרשיות נתניהו, וזה אמר לו: "חששתי משרה, אבל כבר רציתי להקיא מזה. מה לעשות - לוחצים עלי. אני יודע שזה לא בסדר".

הרו, לצד נתניהו (צילום: Uri Lenz/ FLASH90)

ברגע מסוים נראה שראש הסגל לשעבר של נתניהו מתחיל להישבר, ומספר על מתנות שרוה"מ ורעייתו קיבלו באופן קבוע, והיה לו גם הסבר: "היא (שרה) לא רוצה להוציא שקל מהכיס שלה. היא רוצה שאנשים אחרים יממנו. תראה, זו לא פעם ראשונה. אתם מכירים את הסיפורים".

"אני חושב שזה היה איילת שקד", חושף הרו, "שביבי שילם לה משכורת מהכיס שלו. היא עבדה אצלו בלשכה. השנאה של שרה היום כלפי איילת שקד - זה על זה. עשרת אלפים שקל...".

בגלל שהיא הוציאה כסף פרטי שלו?

"כן, כן".

למה הם לא משלמים?

"כי הם לא אוהבים לשלם. אפילו כרטיס (אשראי) אין לו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר