בנים למשפחות חרדיות

בני ברק: הרוג ופצוע בינוני בתאונת אופנוענים

שני אופנועים התנגשו זה בזה בעוצמה רבה, בתאונה קשה שהתרחשה הלילה בפאתי העיר בני ברק. כתוצאה מכך נפצעו שניים, ובבית החולים נקבע לאחר מכן מוות לצעיר שנפגע קשה יותר (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילום: דוברות איחוד הצלה)

הרוג ופצוע בינוני בתאונה שאירעה הלילה (חמישי) בין שני אופנועים, בעיר בני ברק.

תחילה העניקו כונני 'הצלה' ומד"א טיפול רפואי ראשוני לגבר כבן 27, שהיה במצב אנוש, ופינו אותו תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים שיבא בתל השומר, שם כאמור נקבע מותו.

פצוע נוסף במצב בינוני טופל במקום, ופונה לאחר מכן להמשך טיפול בבית החולים. שני הפצועים, כך דווח, הינם בנים למשפחות חרדיות.

חובש בכיר על אופנוע מד"א, משה ששי, שהיה עד לתאונה, תיאר: "חלפתי עם אופנוע חירום של מד"א, ולפתע הבחנתי באנשים שמסמנים לי להגיע. ראיתי אופנוע זרוק על הכביש, ובסמוך שכבו על הכביש שני גברים כבני 30, אחד מהם היה מחוסר הכרה וסבל מחבלה רב מערכתית, השני היה בהכרה וסבל מחבלה בראשו. הזנקתי כוחות נוספים של מד"א, שהגיעו מהר, והענקנו לפצועים טיפול רפואי מציל חיים. הפצוע הקשה פונה ע"י ניידת טיפול נמרץ כשמצבו קריטי, והפצוע השני פונה בהכרה כשמצבו בינוני".

(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

ישראל אלתר, סגן ראש סניף איחוד הצלה בבני ברק, סיכם את שנעשה בזירה: "בסיוע צוות אמבולנס של 'איחוד' הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לשני רוכבי האופנוע, שנפצעו קשה ובינוני. לאחר מכן הם פונו בניידות טיפול נמרץ, להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים".

במשטרה עדכנו: "התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על תאונת דרכים בבני ברק. מחקירה ראשונית של האירוע עולה, כי שני רוכבי אופנוע התנגשו התנגשו זה בזה. כתוצאה מהתאונה נפצעו שני הרוכבים ופונו במצב בינוני ואנוש ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים תל השומר".

"כוחות משטרה ובכללם בוחני תנועה הגיעו למקום; המשטרה פתחה בחקירה".

(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
(צילום: דוברות איחוד הצלה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר