המאבק הנחוש ממשיך

כך נראית הקטסטרופה התחבורתית בבית שמש

התושבים בבית שמש לא מוותרים, מי שהצטרף לדרישת התושבים - אלו חברות התחבורה. וועד הפעולה פיזר ברחבי העיר חומרי תעמולה וכבר בשבוע הבא יקיימו פגישה עם שר התחבורה (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

מאבקם של תושבי בית שמש למען תחבורה ציבורית ראויה מחריף, ברחבי העיר, פוזרו השבוע חומרי הסברה רבים ומי שהצטרף לתושבים אלו חברות התחבורה.

עוד בנושא ב'כיכר השבת'>>>

במהלך השבוע האחרון, הביעו חברות התחבורה תמיכה במאבק, והסבירו כי מי שמונע מהן לספק מענה תחבורתי מקיף לתושבי העיר הוא משרד התחבורה.

מר ארז לבחר, סגן מנהל אגף תחבורה ציבורית באגד, ציין כי מבחינת אגד ניתן לספק מענה תחבורתי מקיף לבית שמש בהיערכות של 24 שעות בלבד. "הקווים אכן עמוסים מאוד. לפני כמה חודשים הוספנו כמה נסיעות בודדות, אבל זה כטיפה בים. העיר צריכה שדרוג ותוספות גדולות על מנת לתת שירות טוב, לצערי אנחנו לא שם כרגע, הכל תקוע".

לדבריו, "מרגע שמשרד התחבורה ייתן את ההוראה, בהתרעה של 24 שעות אנחנו יכולים לתת מענה לתוספת נסיעות. לתגבר את הקוים בכל שעות היום. הדבר תלוי אך ורק במשרד התחבורה. הדברים נכונים לא רק ביחס לתדירות הנסיעות, אלא גם ביחס לפיזור בשכונות והרחבת השעות בהן ניתן השירות".

התושבים לא מתכוונים לוותר, ובצעד חריף הפיצו השבוע חומרי הסברה לתושבים שיסביר להם היכן הליקויים ואיך אפשר לתקן.

התושבים ששוחחו עם 'כיכר השבת', מעט יותר אופטימיים ומציינים: "שר התחבורה, בצלאל סמוטריץ' הבין את הבעיתיות וכבר בשבוע הקרוב הוא ייפגש איתנו ואנחנו מקווים לבשורות טובות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר