הנהג נעצר

עד ראייה לתאונה הקטלנית: "הוא טס מהר"

נהג שראה את התאונה בכביש 443 משחזר בשיחה עם 'כיכר השבת' את התנהלות הנהג הפוגע • הנהג שרצח את האמא ובתה התינוקת התעורר בבית החולים ועודכן על מעצרו (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הרכב הפוגע (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הנהג החשוד בפגיעה בבני משפחת רימל, התעורר בשעות האחרונות (ראשון) בבית החולים, שם עדכנו השוטרים אותו ואת בני משפחתו על מעצרו.

ל'כיכר השבת' נודע כי נכון לעכשיו, כיוון החקירה הוא כי הנהג פגע ברכב של בני משפחת רימל, העיף אותם בעוצמה כך שהם פגעו ברכבים נוספים.

עם זאת, המשטרה עדיין לא השלימה את פעולות חקירת נסיבות התאונה הקטלנית, ועדיין פועלים בחקירת מותן של ציפי ורחל רימל ז"ל.

נהג שראה את רגעי התאונה שחזר בקצרה בשיחה עם 'כיכר השבת': באמצע הנסיעה שמעתי פיצוץ. עצרתי בפתאומיות אבל מיד הבנתי מה קרה. ראיתי לפני כן את הנהג הפוגע שנסע במהירות מופרזת. הוא פשוט טס על הכביש וגם אותי הוא עקף".

כפי שדווח מוקדם יותר היום, בתאונה נהרגו ציפי רימל ע"ה ובתה הפעוטה נועה רחל ע"ה, תושבי היישוב נווה צוף. האב אפרים והבן איתי, נפצעו באורח קשה ואנוש.

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

רב היישוב הספיד בהלוויה: "היא הייתה יהודיה לתפארת. הבאת חיים בכל מקום – בחיי הילדים, בחיי התורה שלימדת והאמונה שהפצת במעשייך ובדיבורייך. ציפי, תעלי לגן עדן ואיתך התינוקת נועם רחל, ותהא נפשך צרורה בצרור החיים".

הרב יעקב מדן אמר בהספדו: "במיטה הקטנה הזאת נמצאת נועם רחל ז"ל, ילדה צעירה שכולנו עדים שבאה לעולם ויצאה מהעולם בלי לטעום טעם חטא. כמה גדול האבל, בעיקר על הפוטנציאל – למה יכלה לגדול ילדה לכזאת אמא - אשת חינוך, אישה של אהבה ומסירות, שהאירה פנים לכל אחד".

גיסתה של ציפי, דבורה רימל, סיפרה הבוקר על הקשר המיוחד בין האם לבת הקטנה שזה עתה נולדה: "ציפי כל כך התרגשה שיש לה עוד בת אחרי שלושה בנים. הגעתי להיפרד מהן באותו בית החולים שבו רק לפני כמה שבועות החזקתי את נועם לאחר הלידה".

הציבור נקרא להעתיר בתפילה לרפואת אב המשפחה אפרים צבי משה בן שולמית צביה והבן איתי יעקב בן צפורה שנפצעו בתאונה הקשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר