'מריע לך בתשואות'

הנשיא לרב פירר: "רציתי להגיע לערב ההוקרה לך; לא הסתייע"

על רקע ערב ההוקרה שתכננו ידידי אגודת עזרה למרפא, ובוטל בשל סערת "הדרת הנשים", ערך נשיא המדינה ביקור מיוחד במוסדות העמותה ונשא דברי הערצה נרגשים לרב פירר (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: מארק ניימן / לע״מ. תמונות: אלי קובין)

נשיא המדינה ראובן ריבלין ערך היום (שני) ביקור במרכז שיקום-היום של אגודת עזרה למרפא בבני ברק, מיסודו ובראשותו של הרב אלימלך פירר, וחיזק את ידיו - שבועות ספורים לאחר שהסתיימה המהומה סביב המופע "מדיר הנשים" שתוכנן לכבודו, ובוטל.

הנשיא סייר במחלקה לשיקום-יום, בליווי פירר ומנהל המרכז יצחק גרין, בבריכה השיקומית לנפגעי גפיים בה מטופלים ילדים ומבוגרים ובמתחם מכשירי שיקום וטיפול בויסות חושי.

"זוהי זכות גדולה להגיע לכאן כדי להריע לך בתשואות אמת ובהודיה על מעשה ידייך כבוד הרב", אמר ריבלין לרב פירר, והוסיף: "אני מקבל שיחות אינספור אל בית הנשיא בבקשות של אזרחים לסייע בהגעה אל הרב פירר, ואני אומר לכולם: אני ואתם נקבל את אותה האוזן של הרב פירר, שמעניק את אותו היחס לכל אדם באשר הוא אדם".

"היכולת של הרב ללמוד בעצמו את כל נבכי עולם הרפואה, מותירה אותי פעם אחר פעם ללא מילים", הפליג הנשיא בשבחים. "המוסד המופלא שבניתם פה, הוא אור בבתים רבים עליהם נפל החושך, וכמותו אין בכל העולם".

לדברי ריבלין, באוזני פירר, "היכולת שלכם להעניק לכל חסר ישע תקווה, גם כאשר זוהי תקוותו האחרונה, היא חסד אמיתי".

"ביקשתי להגיע לכאן, לאחר שהגעתי לערב לכבודך לא הסתייעה", רמז הנשיא לערב ההוקרה המדובר, שכאמור בוטל. "ביקשתי להגיע לכאן, כדי להעניק לך הוקרה בשם העם כולו, מעבר לתרומתנו האישית אותה אנחנו מעלים מפעם לפעם".

ריבלין הוסיף: "הסעד שאתם מעניקים, הייעוץ והעזרה, הם ממש בגדר עזרה ראשונה. אנחנו עומדים במקום שבזכותו אלפי עולמות מלאים מתקיימים - וניצלים שוב ושוב".

בסיום דבריו, הודה הרב אלימלך פירר לנשיא על תמיכתו ואמר: "הביקור מעודד את המתנדבים מכל שכבות הציבור. זכיתי ,ואני מכיר את הנשיא עשרות בשנים, ממגוון פעולותיו הציבוריות, שחוט השני המקשר ביניהן זה אכפתיות, טוב ליבו ואוזן קשבת".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר