תמיכה משמעותית

ראש מועצת ישע לשעבר בעד גדעון סער

חננאל דורני, לשעבר ראש מועצת ישע, הודיע על תמיכה בח"כ גדעון סער: עם כל האהבה לרה"מ נתניהו, אל לנו להגיע למצב בו המחנה הלאומי יאבד את השלטון לשמאל (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ גדעון סער (צילום: חיים גולדברג)

חננאל דורני, ראש מועצת קדומים ולשעבר ראש מועצת ישע, הודיע על תמיכה בח"כ גדעון סער לראשות 'הליכוד': "עם כל האהבה לראש הממשלה , הרי שאם חפצי חיים אנחנו, אל לנו להגיע למצב בו המחנה הלאומי יאבד את השלטון לשמאל".

דורני פתח את דבריו בשבח לראש הממשלה: "ראש הממשלה בנימין נתניהו, אדם בעל יכולות נדירות שהפך את מדינתנו הקטנה לכח עולמי עולה, הביא אותה להישגים גדולים בתחומי הכלכלה והביטחון ומיצב את מעמדה הבינלאומי למקום שמעולם לא היינו בו. מנהיגים ממדינות רבות נושאים אלינו עיניים בהערצה".

לדבריו: "אני מקווה ומייחל שבזמן שנותר בנימין נתניהו יצליח להקים ממשלת ימין צרה או רחבה ויעמוד בראשה, אך כפי שהדברים נראים כעת, המצב לא עומד להשתנות ואנו עומדים בפני מערכת בחירות שלישית שבסופה, להערכתי ולהערכת רבים נוספים, גוש הימין יצטמצם ויתרחק עוד יותר מ- 61 המנדטים, בה בעת שהשמאל עלול להגדיל את כוחו".

ח"כ גדעון סער באולפן 'כיכר השבת'

את התמיכה בסער הסביר: "עם כל האהבה וההערכה הגדולה לראש הממשלה המצוין שלנו, הרי שאם חפצי חיים אנחנו, אל לנו להגיע למצב בו המחנה הלאומי יאבד את השלטון לשמאל. האם צריך להזכיר שעל אף שחלפו 25 שנים מאז אוסלו, עדיין אנו מלקקים את הפצעים?!".

דורני הוסיף: "אני סבור שבמידה ואכן יהיה סיבוב בחירות נוסף, יש לקיים מהר פריימריז לראשות תנועת הליכוד ולבחור מנהיג אשר יעלה בידיו להקים ממשלה שתמשיך לשמור ולקדם את האינטרסים החיוניים של מדינתנו. בהתמודדות זו אני אתמוך בח"כ גדעון סער".

בימים האחרונים גורמים רבים ברשויות המקומיות, מטעם הליכוד, הודיעו על תמיכה בסער. בין היתר: סגן ראש העיר חולון עזרא סיטון, יו"ר מועצת סניף הליכוד בלוד אמיל חדד, המשנה לראש העיר נתניה עקיבא יצחקי, יו"ר מועצת סניף הליכוד בעכו רותם אוחנה, יו"ר סניף הליכוד ברמת-אביב יעקב דנגור וראש מועצת מטולה דוד אזולאי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר