תקרית חריגה

ירדן דרשה מהנציגים החרדים להסיר כיפה וציצית

סגני ראשי עיר מרחבי הארץ, המתארחים באילת, היו אמורים לצאת הבוקר לסיור בפטרה שבירדן, אך במעבר הגבול הנציגים החרדים התבקשו להסיר את הכיפות והציציות וסרבו (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

סגני ראשי עיר מרחבי הארץ, המתארחים בימים אלו באילת, היו אמורים לצאת הבוקר לסיור בפטרה שבירדן, אך במעבר הגבול הנציגים החרדים התבקשו להסיר את הכיפות והציציות וסרבו.

בשלב זה הנציגים,כאמור, מסרבים להסיר את הכיפה והציצית ומרבית החברים החרדים במשלחת עשו את דרכם בחזרה לבית המלון באילת. עם זאת, מספר נציגים הסירו את הציצית והכיפה ונכנסו לירדן.

בין הנציגים שנכחו בתקרית בגבול: יוסי דייטש, צביקה כהן, ישראל קלרמן, חיים כהן, אבי שטרן ויעקב מועלימי. אליעזר ראוכברגר ואיציק ברנר הצליחו להיכנס לפני שהשלטונות בירדן קיבלו את ההחלטה לעצור את כניסת היהודים חובשי כיפות, אך שעה קלה לאחר מכן הוחזרו.

ציציות בכניסה לירדן

"זה היה מביש לראות את ערמת הציציות במעבר", מספר אחד מהסגנים שנכח בתקרית: "ביקשו מאיתנו שנפקיד כל פרט שנחשב לסממן יהודי. בושה, אין אף מדינה בעולם שדורשת את, אנחנו לא מתביישים ביהדות שלנו. העדפנו שלא להיכנס לירדן".

"לא נוריד את הציצית אפילו לשנייה", הוסיף סגן ראש עיריית רמלה מאור אשש ל'כיכר השבת', "כולם נחזור למלון גם הסגנים החילונים בהלם מההתנהגות של הירדנים. לא נוותר על הסממנים היהודים שלנו".

בהכנת הידיעה השתתף איציק אוחנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר