המשטרה בודקת

המצלמות תיעדו: החסידים ביצעו פוגרום בישיבה הספרדית

בצילומי האבטחה שתיעדו את הבחורים מחסידות ויז'ניץ שפרצו לישיבה הספרדית בבני ברק תועדו רגעים קשים ובלתי נתפסים: עקירת מזוזה, השחתת הישיבה ואלימות • המשטרה בודקת (חסידים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
קטע מתוך מצלמות האבטחה (צילום: מצלמות אבטחה)

חילול ה': המשטרה פתחה בבדיקת האירוע החמור בו פרצו בחורים מישיבת ויז'ניץ לישיבה הספרדית 'נחלת דן' בבני ברק וביצעו פוגרום תוך כדי שימוש באלימות פיזית.

בינתיים, מצילומי האבטחה שתיעדו את הרגעים הקשים בישיבה, ניתן לראות רגעים בלתי נתפסים. בין היתר, עקירת מזוזה, השחתת ביגוד, כובעים וחליפות, השחתת המבנה, ציוד, מיטות התלמידים ועוד.

מהמשטרה נמסר: "אמש התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על גרימת נזק לישיבה בבני ברק . שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום ופתחו בבדיקת נסיבות האירוע. משטרת ישראל רואה בחומרה כל אירוע אלימות ומעשה בריונות ותפעל למיצוי בדיקת נסיבות האירוע עד תום".

כזכור, כפי שדווח אמש ב'כיכר השבת', גורמים בחסידות הסבירו את הרקע למעשה האלימות, בהתנכלויות החוזרות והנשנות, אותם הם מייחסים לבחורי הישיבות הספרדיות.

לטענתם, לא מדובר בפעם הראשונה שמיידים ביצים לעברם, ובעבר אף יידו בקבוק זכוכית, אך הלילה נחצה קו אדום כאשר לטענתם, זרקו ביצה על רכבו של האדמו"ר.

בישיבה מנגד מכחישים את הטענה ולדברי בחורים בישיבה, זרקו 'רק' שקית מים על כמה בחורים חסידיים, שהחליטו לטענתם להגיב באלימות.

במקום התפתחה תגרה קשה, שנרגעה רק לאחר שהצוותים החינוכיים של הישיבות התערבו והורו לבחורים לעצור באופן מיידי את האלימות.

בזמן המהומה, הגיעו למקום כוחות משטרה, אמבולנסים וכיבוי אש. איש לא נזקק לטיפול רפואי, והשוטרים בשטח החלו לחקור את הבחורים על האירוע החריג והאלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר