אסון מחריד בירושלים

צעירה נלכדה מתחת לרכבת הקלה; מותה נקבע במקום

צעירה בת 19 נלכדה מתחת לגחון הרכבת הקלה בירושלים, סמוך למתחם התחנה המרכזית. לאחר שחולצה משם על ידי כבאות והצלה, כוחות ההצלה קבעו את מותה במקום (חדשות)

(צילום: איחוד הצלה וכבאות והצלה)

צעירה כבת 19 נלכדה הלילה (רביעי) מתחת לגחון הרכבת הקלה בירושלים, בתחנה הסמוכה לתחנה המרכזית ומותה נקבע במקום.

חמישה צוותי כיבוי חילוץ והצלה מתחנות ירושלים שהגיעו לזירה, פעלו לחלץ את האישה באמצעות כלי הרמה הידראוליים ופנאומטיים, הרימו את הרכבת וחילצו את האישה.

ינון דהן חובש בצוות האמבולנס של איחוד הצלה דווח מהזירה: "צוותי כיבוי פועלים בשלב זה לחילוץ גופתה. כמו כן צוותי חוס"ן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה העניקו סיוע ל-4 צעירות שנתקלו באירוע ולקו בחרדה עקב אופי ונסיבות האירוע".

פאראמדיק מד"א עוז פולק סיפר: "מדובר בתאונה קשה ומזעזעת, כשהגענו למקום המראה היה קשה, ראינו צעירה כבת 19 לכודה מתחת לרכבת, היא הייתה ללא נשימה וללא דופק ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה, 4 מחברותיה שהיו עדות לתאונה לקו בהתקף חרדה ולאחר טיפול רפואי, פינינו אותן להמשך טיפול בבית חולים".

מדוברות המשטרה נמסר: "ברחוב יפו בירושלים בסמוך לתחנה המרכזית, התרחשה תאונת דרכים, בין רכבת קלה להולכת רגל. צוותי רפואה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותה. במקום נמצאים שוטרים ובוחן. נפתחה חקירה לברור הנסיבות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר