פער את פיו

שייקה לוי טינף על החרדים: "לא עושים כלום"

שייקה לוי, משלישיית 'הגשש החיוור', בחר לטנף על החרדים ולפזר שנאה עיוורת, בראיון לרגל יום הולדתו ה-80 והאשים כי החרדים "רק לוקחים תקציבים, ממציאים אברכים" (אקטואליה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
שייקה לוי (צילום: פלאש 90)

סמל תרבות? שייקה לוי, אחד משלישיית 'הגשש החיוור' המיתולוגית, התראיין ל'ישראל היום' בגליון סוף השבוע האחרון והחליט לטנף על הציבור החרדי בישראל, תוך שהוא בוחר להתייצב לצידו של רון קובי, ראש העיר של טבריה, שעומד רגע לפני הדחה וזאת עקב אי יכולתו להעביר תקציב בעירייה.

לוי התראיין ל'ישראל היום' לרגל יום הולדתו ה-80, ובמהלך הראיון בחר כאמור לטנף על החרדים תוך כדי שהוא אומר: "רוב העוני בארץ זה חרדים וערבים. והחרדים לא עושים כלום, לא תורמים, רק לוקחים תקציבים, ממציאים אברכים, ותמיד הם יושבים על הברז. תמיד משה גפני יושב על הברז".

"אני מרוצה מאוד ממה שעושה רון קובי בטבריה", הוסיף שייקה לוי, "היא היתה עיר תיירותית והפכה לכלום. חרדית, שחורה, עלובה, ענייה. ובא רון קובי ואמר - העיר הזאת תחזור להיות מה שהיא היתה".

בעקבות הדברים המחפירים שאמר לוי על הציבור החרדי התעוררה סערה ברשתות החברתיות. כמו כן, חרדים רבים הביעו את זעמם בפני שייקה לוי, שהתגלה כשונא חרדים.

לוי היה נחשב בקרב רבים מהציבור הכללי בישראל כ'סמל תרבות' מיתולוגי לאור פעילותו בעבר, אך נראה שהתרבות הישראלית הכללית או לפחות חלק מסמליה, נגועים קשות בשנאת חרדים ודת.

במענה לשאלת 'כיכר השבת' אמר לוי כי הוא לא מעוניין להגיב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר