"כולנו בהלם"

"עזר לכולם": החברים נפרדים מר' איציק וייס ז"ל

חברים בישיבה לצד פעילים שעבדו איתו בקמפיין 'יהדות התורה', מספרים ל'כיכר השבת' על אדם שסייע לחבריו בישיבה, ועל אברך שמשפחתו הייתה קודמת לכל (דיין האמת)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
איציק ז"ל עם יוני אייזנשטיין (צילום: באדיבות המצלם)

פטירתו של ר' איציק וייס ז"ל, שלושה ימים לאחר פטירת בנו הפעוט כתוצאה ממוות בעריסה בבית המטפלת, הכתה בהלם את חבריו הרבים המספידים אותו ומבכים מרה את פטירתו בטרם עת.

אחד הבחורים שלמד איתו בישיבת מיר ברכפלד מספר ל'כיכר השבת' על קרבתו של איציק ז"ל לראש הישיבה, הגאון רבי נתן צבי פינקל זצ"ל, וכי היה יד ימינו - וכתוצאה מכך, איש הקשר בין הבחורים להנהלת הישיבה.

בעוד בישיבות רבות מקובל כי הבחור המארגן את התזמורות לחתונות של חתני הישיבה גורף על כך סכום נכבד, הרי שבישיבת מיר ברכפלד, איציק עשה זאת חינם - רק כדי לשמח את החתנים.

"הוא היה עוזר לכולם בלי פוזות מיותרות", מסכם הבחור שמוסיף בדמע: "קשה לי להאמין שהוא נפטר. עדיין לא עיכלתי את זה".

איש התקשורת אבי גרינצייג מספר ל'כיכר השבת', "הכרתי אותו בהקשר לעבודה ב'יהדות התורה'. הוא היה מסור מאוד לקמפיין והשקיע את כל כולו כדי לקדש שם שמיים".

"יחד עם זה שהוא השקיע את כל כולו, כולנו ידענו כמה חשובה לו המשפחה שלו, וכמה היה חשוב לו התינוק. כולנו בהלם. זה מסוג הדברים שקשה לעכל", מוסיף גרינצייג.

עם דמעות בעיניו אמר יוני אייזנשטיין מקמפיין יהדות התורה ל'כיכר השבת': "איציק היה בחור שכל בן אדם שבא בקרבתו לא היה מסוגל שלא לאהוב אותו. אהוב על כולם. נושא חן בעיני כל רואיו. אפילו ברגעי הלחץ הגדולים ביותר תמיד היה עם חיוך על פניו".

כפי שדיווחנו מוקדם יותר היום, במהלך השבעה על בנו הפעוט ישראל, התמוטט האברך הרב יצחק מאיר וייס. כוחות ההצלה שהגיעו למקום, פתחו בפעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר