שינוי הקו הפוליטי

ח"כ בני גנץ: "עלינו להיות ביחד עם החרדים"

יו"ר 'כחול לבן' ח"כ בני גנץ, השואף לכבוש את השלטון בבחירות הנוכחיות, מאמת לראשונה בקולו את הדיווחים על שינוי הקו האסטרטגי של מפלגתו: חיבוק לציבור החרדי (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: אלעד מלכה)

יו"ר 'כחול לבן' ח"כ בני גנץ אומר היום (שלישי) כי ישנה "חשיבות ערכית וכלכלית בקידום האוכלוסייה החרדית", בנאום שמאמת את הדיווחים על שינוי הקו הפוליטי בו נקט במערכת הבחירות הקודמת.

בדברים שנשא ב'כנס אלי הורביץ לכלכלה ולחברה' הודה גנץ כי "מדינת ישראל נמצאת במצב טוב ברמת המאקרו", אך טעם כי "נכשלה בהבאת ההצלחה לכל חלקי החברה. היא לא תבוא 'בניכוי ערבים וחרדים'. הכל צריך להיות ביחד עם הערבים והחרדים".

"עלינו לקדם את ההכנסות של שתי האוכלוסיות האלו, המהוות היום כמעט שליש מאוכלוסיית ישראל. אחרת", נימק יו"ר 'כחול לבן', "הענפים יחלו להישבר. נעשים צעדים בכיוון, אך לדעתי זה ממש לא מספק ביחס לגודל האתגר".

גנץ בבני ברק. ארכיון (באדיבות המצלם; תמונה: מוטי גרין)

ובענין אחר, גנץ רמז בדבריו להתנהלותו של שר המשפטים אמיר אוחנה במינוי ממלא-מקום לפרקליט המדינה בניגוד לעמדת היועמ"ש מנדלבליט, ואמר: "המצב הנוכחי ששרי ממשלת ישראל עוסקים באופן יומיומי בהתנגחות עם הדרג המקצועי, הוא בלתי נסבל ופוגע באזרחי ישראל".

"אני בעד דיאלוג, אבל נגד המונולוג ששרים בממשלה, בעיקר שרים מהליכוד שמונו על ידי נתניהו, נושאים כבר שנים. לכן, בבחירות הקרובות נשאף להכרעה ברורה. הכרעה שתאפשר לי להעביר מתפקידם כל שר או שרה שלא יפעלו לטובת האזרחים ובשאיפה לא למנות מלכתחילה, שרים שנוהגים כך כבר היום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר