"כפית חיובית"

אורי גלר: בוריס ג'ונסון ניצח בבחירות בזכותי

אחרי שניצח את הבחירות לראשות ממשלת בריטניה, טען אומן האשליות הישראלי כי ניצח בזכות כפית עם "אנרגיות חיוביות" שהעניק לו לפני הבחירות • הגולשים הגיבו לו בלעג (בעולם)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: Yossi Zeliger/Flash90)

אורי גלר, אומן האשליות הישראלי המוכר בכל העולם, טוען כי הוא זה שהביא לניצחון הגורף של בוריס ג'ונסון בבחירות לראשות ממשלת בריטניה.

בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כתב, "נפגשתי עם הצוות של בוריס ג'ונסון. נתתי להם כפית שהייתה שייכת לגולדה מאיר שהטענתי באנרגיות חיוביות וכוח המחשבה של הציבור הבריטי כדי לוודא שג'רמי קורבין לא ייבחר לראש הממשלה".

בעקבות הציוץ, הפך למרואיין מבוקש בכלי תקשורת מקומיים בבריטניה, שם סיפר כי הוא "התרכז מאוד" לפני שהעביר את הכפית, ואמר כי הוא "מאמין בלב שלם בכוחות שלו".

המראיינת העירה בפני גלר כי התערבות בבחירות היא עבירה פלילית, ועל כך הגיב אומן האשליות: "האם יש לך דרך להוכיח כי הכפית העניקה לו ניצחון בבחירות?".

חלק מהצופים והגולשים, פחות התרשמו מדבריו. "הקריירה שלך בנויה על שקרים בדיוק כמו זו של בוריס ג'ונסון. אתה והשטויות של הכפיות שלך", צייץ גולש אחד. "מי לוקח את הכוחות של היקום ועושה בהם שימוש כדי לכופף סכו"ם". צופה אחר שאל: "מדוע גלר לא פתר את זיהומי הפלסטיק באוקיינוס באמצעות כוחותיו?".

בשיחה עם ישראל היום הגיב גלר לטוקבקים נגדו ואמר: "אינני נוטה לקרוא טוקבקים. זה לא מעניין אותי, וכמו שאמר בעבר אוסקר ויילד: הדבר היחיד שגרוע מזה שמדברים עליך, הוא שלא ידברו עליך כלל".

הוא הסביר לעיתון הישראלי, "היכרותי עם בוריס ג'ונסון ארוכת שנים וראשיתה עוד בתקופה בה גרתי בלונדון. לפני מספר חודשים פמליה מטעמו של ג'ונסון הגיעה לארץ, ובמסגרת הביקור נפגשו נציגים מטעמה גם עמי. הענקתי להם את הכפית של גולדה מאיר מהאוסף שלי, אותה כמובן הטענתי באנרגיות".

"במקביל, שלחתי לציבור הבריטי אנרגיות דרך הרשתות החברתיות והאתר, הכל בכדי להביא לכך שג'רמי קורבין לא ייבחר. מאמציי נשאו פרי, וניצחונו של ג'ונסון היה סוחף. מאז פרסום הציוץ, אני מוצף בבקשות לראיונות וזוכה לפרגון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר