'עדות מקומית'

כבוד! צלם 'כיכר השבת' חיים גולדברג נכנס לתערוכה היוקרתית

התמונה שצילם חיים גולדברג, בה נראות אם וילדותיה, מ"כת השאלים", כשהן עטופות מכף רגל ועד ראש, הגיעה למקום השלישי בתערוכת 'עדות מקומית' היוקרתית, בקטגוריית 'דת ואמונה' (ברנז'ה)

רגע הזכייה (צילום: כיכר השבת)

תמונה שצילם חיים גולדברג, צלם אתר החדשות החרדי הגדול בעולם 'כיכר השבת', הגיעה הערב (חמישי) למקום השלישי באחת הקטגוריות שבתערוכת התמונות היוקרתית 'עדות מקומית'.

התמונה, בה נראים אם וילדותיה הקטנות, מ"כת השאלים", כשהן עטופות מכף רגל ועד ראש בסמטאות ירושלים, טיפסה אל המקום השלישי בתערוכה, בקטגוריית 'דת ואמונה'.

התמונה שזכתה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

'עדות מקומית', כידוע, היא תערוכה לצילומי עיתונות מישראל ומהרשות הפלסטינית, הנערכת מזה 18 שנה מדי שנה, במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב.

התמונות המוצגות בתערוכה נבחרים על ידי חבר שופטים, מתוך אלפי צילומים הנשלחים למקום. לצד קטגוריית 'דת ואמונה', בה כאמור הגיע צלם 'כיכר' למקום השלישי, ישנן גם את הקטגוריות חדשות, חיי יום יום, דיוקנאות, תרבות ואמנות, טבע וסביבה וספורט, במקביל כמובן ל'תמונת השנה' ו'סדרת השנה'.

לאחר התערוכה אמר חיים גולדברג: "כששלחתי תמונות שלי לתערוכה, בכלל לא האמנתי שהן ייכנסו אליה. לכן, כששמעתי שתמונה שלי נכנסה, זה היה רגע של דרמה בשבילי".

"בעזרת השם", מוסיף צלם 'כיכר השבת', "בשנה הבאה אגיע רחוק יותר וגבוה יותר. לכך לפחות אני שואף".

חיים היקר! ברכות מכולנו כאן, במשפחת 'כיכר השבת'. בטוחים בהמשך הצלחתך!

טופס הזכייה המרגש (צילום: כיכר השבת)
טופס הזכייה המרגש (צילום: כיכר השבת)
(צילום: כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר