הוגשה תלונה

מחנה יהודה: ערבי התעלל בחרדי ובקשיש

אברהם מקסימוב, בן ה-93, המחזיק בבסטה בשוק להשחזת סכינים מזה שנים רבות, עובר התעללות פיזית ומילולית במשך תקופה ארוכה על ידי ערבי המחזיק בבסטה סמוכה של ירקות (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

מסעיר את הרשת: אברהם מקסימוב בן ה-93 המחזיק בבסטה בשוק להשחזת סכינים מזה שנים רבות, עובר התעללות פיזית ומילולית במשך תקופה ארוכה על ידי ערבי המחזיק בבסטה סמוכה של ירקות, אך עד כה לא נעשה דבר.

מבדיקת 'כיכר השבת' עולה כי מקסימוב לא היחיד. ובעלי בסטות נוספים עברו התעללות פיזית על ידי הערבי.

הערבי לא הסתפק בהתעללות עצמה ואף תיעד בוידאו את המעשים והעלה לרשת החברתית. אלא שכאשר הבין כי התקשורת בעקבותיו, הסרטונים נמחקו מחשבון ה"טיק טוק" שלו.

עד כה סירב מקסימוב להגיש תלונה במשטרה מחשש שיתנכלו לו. אך בשעה האחרונה (ראשון) התערבה המשטרה לאחר שבני משפחתו הגישו תלונה במשטרה.

אחד מנכדיו של מקסימוב כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "אני מספר לך את הסיפור הזה על סבא שלי ( אברהם ) הוא בן 93 ממקימי שוק מחנה יהודה ירושלים, עובד בבסטה שלו , בשנה האחרונה סבא שלי סובל מהתעללות פיזית ומילולית מערבים שעובדים בבסטות לידו. אחד מהם מנסה לסחוט ממנו כסף ומפחיד אותו שלא יגיע לעבודה".

עוד הוסיף הנכד לתאר: "לפני שנה סבא שלי התלונן במשטרה שזרקו עלו בקבוק חומצה אבל לא קרה עם זה שום דבר רק החמיר את המצב , לפני כמה ימים קבלתי סרטונים של סבא שלי מופיע באפליקצית טיק טוק, שהוא מושפל ומותקף בידי ערבי בשוק מחנה יהודה".

"הוא ועד מבוגרים ואנשים חסרי ישע עוברים התעלמות יום יומית. לאן הגענו איך דבר כזה קורה בלב השוק שלנו בלב של ירושלים? פשוט עצוב ומכעיס! ויותר מטריד שאף אחד לא מתערב לאיפה הגענו".

הנכד ממשיך לתאר: "המשטרה מצפה מבן אדם בן 93 לבוא כל פעם להגיש תלונה הוא מפוחד ומפחד לא רוצה שמישהו יתערב בזה . פעם שעברה שהלכנו למשטרה היא אמרה שאין ראיות והם לא יכולים לעשות כלום".

כאמור, ל'כיכר השבת' נודע כי בשעה האחרונה המשטרה הגיעה לביתו של מקסימוב בניסיון לקבל לידיה את התמונה המלאה ולחקור את הסיפור לעומקו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר