התייחסות ראשונה

השר יצחק וקנין: לא יהיה תקנון מיוחד לרב אריה שטרן

על רקע המאבקים בירושלים והבקשה להאריך את כהונת הרב אריה שטרן, השר לשירותי דת, יצחק וקנין, מבהיר באולפן 'כיכר השבת' כי לא יהיה תקנון שיחול רק על הרב שטרן • צפו (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך )

על רקע המאבקים בירושלים והבקשה להאריך את כהונת הרב אריה שטרן עד לאחר הבחירות - לאחר שהגיע לגיל הפרישה, השר לשירותי דת, יצחק וקנין, מבהיר באולפן 'כיכר השבת' כי לא יהיה תקנון שיחול רק על הרב שטרן, מה שלמעשה יכול ללמד על הכוונה לגנוז את התקנון, מה שיוביל לסיום תפקידו של רבה האשכנזי בירושלים. הראיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע'.

"הייתה פניה של מספר גורמים בציונות הדתית", מספר השר וקנין: "המשרד שלי התנגד, זה הגיע למשרד המשפטים ושם מצאו מסלול שכן אפשר. אבל זה לא גמור, כעת זה הופץ להערות הציבור. קיבלנו הרבה הערות, עורכי דין שמתנגדים, זה ייבחן".

לדבריו: "תהיה בעיה אם זה יהיה נקודתי, תהיה בעיה אם זה יהיה רק לרב שטרן. החוות דעת מדברת כעת רק על הרב שטרן. הדבר הזה לא שייך רק לירושלים, אלא גם לערים אחרות. הנימוק היה שאי אפשר לבחור רב עיר, אבל אני לא יכול לבחור רבנים בעוד ערים, לא רק בירושלים".

"כרגע אני לא רואה שזה יהיה רוחבי", מסכם השר וקנין, וכאמור למעשה סולל את הדרך לסיום הסאגה שצפויה להובילך לסיום כהונת הרב שטרן בקרוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר