שיטפונות בצפון

צעיר נסחף וטבע למוות; חיפושים אחר נעדר שנסחף בנחל

בוואדי בכפר ירכא נעדר נער כבן 14 - לאחר שנצפה נסחף בשיטפונות אל הוואדי ונותק עמו קשר עין. כוחות גדולים מנסים לאתרו • נקבע מותו של גבר שנסחף בנחל צלמון הסמוך לכרמיאל (אקטואליה)

(צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל - מחוז חוף)

השיטפונות בנחלי הצפון גורמים לשורת אסונות. נקבע מותו של גבר שנסחף בנחל באזור נחל צלמון שליד כרמיאל; חיפושים אחרי נער בן 14 שנעדר בוואדי ליד כפר ירכא.

בוואדי בכפר ירכא נעדר הבוקר (חמישי) נער כבן 14 - לאחר שנצפה נסחף בשיטפונות אל הוואדי, באיזור "וואדי אל מג'נונה" (מעיין "עין יפעם"), בין ירכא לג'ת, ונותק עמו קשר עין.

מפרטים ראשונים עולה כי מדובר בנער שרכב על טרקטורון יחד עם חברו וכאשר ביקשו לחצות את המעיין, התהפכו. החבר אותר אך הנער נסחף בזרם המים.

השטפונות בירכא (צילום: דוברות כבאות והצלה)

כוחות כבאות והצלה וכוחות המשטרה פועלים לאיתורו של הנער בוואדי, כוחות ההצלה ערוכים בשטח להעניק לו טיפול רפואי לאחר שיחולץ.

מדוברות כבאות והצלה לישראל מחוז חוף נמסר כי "כוחות כיבוי והצלה פועלים ברגעים אלו בסיוע לוחמי יל"מ, יחידת להבה וצוללנים, לאיתור נער שביקש לחצות יחד עם חברו בטרקטורון את המעיין, כאשר החבר אותר והנער השני טרם. מפקד האירוע רשף עופר חזן, מדווח על זרימת מים חזקה באיזור".

מדוברות מד"א נמסר כי התקבל דיווח על טרקטורון שנסחף בזרם סוער בנחל סמוך לירכא. בשלב זה כוחות הכיבוי הוציאו מהנחל טרקטורון שנלכד בזרם ובמקום נערכות סריקות לאיתור הרוכב.

במשטרה ציינו כי "כוחות משטרה גדולים, בסיוע יחידות החילוץ של משטרת ישראל ולוחמי כב"ה סורקים את תא השטח וכוחות נוספים עושים דרכם למקום".

שעה קלה לאחר מכן, דווח על גבר שנסחף בזרם נחל ואדי סלמה ואותר מחוסר הכרה סמוך ליער. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ומבצעים פעולות החייאה בגבר כבן 27.

הגבר, תושב ואדי סלאמה יצא מביתו לסגור את שער הדיר של העיזים אותם הוא מגדל בסמוך לנחל חילזון. משבושש לחזור הביתה הודיעו בני משפחתו למשטרה על העדרו.

כוחות החילוץ של משטרת ישראל בג'יפים וברגל, בליווי מסוק יחד עם לוחמי האש הוזנקו לחפש את הגבר אשר מכוניתו נמצאה בסמוך לנחל.

הגבר אותר כשהוא מחוסר הכרה בנחל. הצוות הרפואי נאבק כעת על חייו ומבצע פעולות החייאה באדם שמצבו מוגדר כאמור, אנוש.

חובש בכיר במד"א ענאן בדארנה סיפר: "קיבלנו דיווח על גבר שנסחף בזרם המים ולאחר סריקות ארוכות הוא אותר ע"י אזרחים ונמשה מהמים מחוסר הכרה. הוא היה ללא דופק וללא נשימה וסבל מהיפותרמיה קשה. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות תוך כדי חימום גופו והוא פונה במצב קריטי תוך המשך טיפול רפואי מציל חיים לבית החולים".

לאחר מאמצי החייאה של הצוותים הרפואיים בחדר הטראומה של המרכז הרפואי זיו צפת, נקבע מותו של הצעיר כבן ה-30 שנסחף במים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר