סער ספג תבוסה צורבת

עם 72.5%: בנימין נתניהו ניצח בפריימריז בליכוד ברוב מוחץ

הנתונים שהגיעו מקלפיות הליכוד, מכל רחבי הארץ, מספרים את אותו הסיפור: ראש הממשלה בנימין נתניהו יישאר בתפקידו כיו"ר התנועה, תוך שהוא מביס את יריבו הפנימי, ח"כ גדעון סער (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ח בכסלו תש"פ | 26.12.19
נתניהו וסער (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

יו"ר הליכוד הבא, הוא מי שכיהן בתפקיד זה לאורך העשור האחרון - ראש הממשלה בנימין נתניהו. מספירת הקולות מכל 106 אתרי ההצבעה עולה בבירור, כי נתניהו הביס את יריבו ח"כ גדעון סער, בפער אדיר. 72.5 אחוזים מול 27.5%.

ברוב הקלפיות בהן הצביעו בפריימריז כמחצית ממתפקדי הליכוד, נתניהו ניצח, כולל בחלק מערי המרכז או בהתנחלויות, בהן קיווה סער לזכות.

לאחר שניצחונו התברר כוודאי, כתב נתניהו: "ניצחון ענק! תודה לחברות וחברי הליכוד על האמון, התמיכה והאהבה. בעזרת השם ובעזרתכם, אני אוביל את הליכוד לניצחון גדול בבחירות הקרובות ונמשיך להוביל את מדינת ישראל להישגים חסרי תקדים".

גם גדעון סער הודה לתומכיו, בציוץ בטוויטר, דקות אחרי שנסגרו הקלפיות. "תודה לחברים, למתנדבים, למצביעים הרבים. לכל מי שמאמין בדרך אליה יצאנו. גיליתם אמונה, אומץ-לב ונחישות. אני אוהב אתכם וגאה בכם!", כתב.

יועצו של ראש הממשלה נתניהו, יונתן אוריך, לא התאפק, וצייץ: "נתניהו מוכן" - המילה בה השתמש סער כדי להכריז על מועמדותו לראשות הליכוד, עם תחילת המירוץ.

"כבר הצבעת?": נתניהו מצא זמן להשתעשע, ושוחח עם מעריצו מסעודיה (מתוך פייסבוק)

כזכור, אחוז ההצבעה בבחירות המקדימות הללו הגיע עם סגירת הקלפיות, בשעה 23:00, ל-48.6 אחוזים, נתון נאה - בהתחשב במזג האוויר הסוער, ואף גבוה יותר מבפריימריז הקודמים, בשנת 2014.

לאורך היממה כולה טענו במטה סער לזיופים, לצד אופטימיות שהקפידו לשדר. נתניהו לעומתו, למרות שהיה די בטוח בניצחונו, עבד קשה לשם כך - וכאמור ככל הנראה הצליח בצורה מרשימה.

כעת החשש במטהו של סער, המונה כזכור חמישה ח"כים מלבדו, הוא מנקמה של נתניהו בהם, בעתיד הפוליטי הקרוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר