החקירה בעיצומה

לאחר חיפושים: נמצאה גופתו של הנעדר אביתר אזרזר ז"ל

גופתו של אזרזר, בן למשפחה חרדית משכונת רמות נמצאה ביום שישי בסמוך לבית העלמין האזרחי בצומת מורשה כשהיא בתוך בור בעומק כמה מטרים. על הגופה נמצאו סימני אלימות (חדשות חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ל' בכסלו תש"פ | 28.12.19
אביתר אזרזר ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

אחרי חיפושים רבים, ביום שישי, כשעתיים לפני כניסת השבת, נמצאה גופתו של אביתר אזרזר בן ה-18, בן למשפחה חרדית משכונת רמות בירושלים. הגופה אותרה על ידי מטיילים בסמוך לבית העלמין האזרחי בצומת מורשה כשהיא בתוך בור בעומק כמה מטרים. על הגופה נמצאו סימני אלימות.

המשטרה סגרה את הזירה ושוטרי יחידת הזיהוי הפלילי אספו ממצאים בזירה. המשטרה פתחה בחקירה שהועברה לידי הימ"ר וצו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה.‏

זירת מציאת הגופה (צילום: זק"א תל אביב)

מזק"א תל אביב נמסר, כי "מתנדבי זק"א תל אביב טיפלו בערב שבת בגופה שנמצאה ללא רוח חיים בבור עמוק סמוך לבית העלמין ברמת השרון. המתנדבים דואגים לכבוד המת ומסייעים לצוות המז"פ המשטרתי בחקירת האירוע ואיסוף הממצאים, בהמשך הגופה תועבר למכון לרפואה משפטית לצורך חקירה וזיהוי".

חיים אוטמזגין מפקד יחידות המיוחדות של זק״א סיפר: "יחידת איתור נעדרים של זק״א פעלה במהלך כל השבוע האחרון להתחקות אחר קצה חוט אפשרי ולסייע באיתור הנעדר, כשעתיים לפני כניסת השבת קיבלתי טלפון ממתנדב מיחידת הג׳יפים של זק״א שבמהלך סיור על טרקטורון בשטח הסמוך לבית העלמין מורשה איתר ממצאים חשודים ובסמוך אליהם גופה כשעליה סימני אלימות. המידע הועבר למשטרה ולצוותי מד״א שהגיעו למקום להמשך טיפול וחקירת האירוע הקשה".

כזכור, בשבוע האחרון נערכו חיפושים עם חשש כבד לחייו של אביתר אזרזר, בן למשפחה משכונת רמות בירושלים, שנראה לאחרונה לפני כשבועיים.

הוריו של אזרזר השתתפו אף הם בסריקות, כשהם מביעים דאגה רבה ממצבו של בנם הנעדר. "נשמח לכל עזרה כדי להגיע לילד היקר שלנו. תודה רבה, וכל הברכות!", סיים האב הדואג את פנייתו הנרגשת.

הערב (מוצ"ש) כאמור, הודיעה המשטרה למשפחה, למרבה הצער, על זיהויו של בנם ללא רוח חיים.

הלווייתו תתקיים מחר א' טבת, בשעה 12:00 בצהריים, מבית ההספדים הספרדי הר תמיר בהר המנוחות.

המשפחה האבלה תשב שבעה בביתם, רחוב סולם יעקב 7, רמות א', ירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר