מהומה בסאטמר ב"ב

נאומו של האדמו"ר בוטל; גז מדמיע הותז לעבר החסידים

בבית המדרש סאטמר ברחוב 'ישמח משה' בבני ברק שוב פרצה מהומה גדולה לאחר שמסיבת חנוכה שנערכה לחסידים, לרגל 'זאת חנוכה', הפכה לתגרה רבת משתתפים. צפו (בארץ)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

בבית המדרש סאטמר ברחוב 'ישמח משה' בבני ברק פרצה אמש (ראשון) שוב מהומה גדולה לאחר שמסיבת חנוכה שנערכה לחסידים, לרגל 'זאת חנוכה', הפכה לתגרה רבת משתתפים.

אחד החסידים ששהה במקום מספר ל'כיכר השבת' כי המסיבה החלה כמתוכנן בהשתתפות ראש ישיבת סאטמר, הגאון רבי חיים צבי מייזליש, וכמה דקות לפני שהאדמו"ר (מהר"א) היה אמור לנאום בשידור מיוחד מארה"ב, נכנס לפתע אחד ממתנגדיו של ראש הישיבה, כשהוא מלווה ברב אברהם שלמה כץ, בנו של אב"ד סאטמר הקודם, ומי שנתמך ע"י הנהלת המוסדות.

המהומה בתוך בית המדרש

תלמידיו של ראש הישיבה שראו את הדבר כהתגרות של ממש החלו למחות בשירת 'וכל קרני רשעים', ותוך כמה דקות בית המדרש הפך לזירת קרב של ממש, כאשר גז מדמיע הותז לעבר החסידים, ולעברו של הרב אברהם שלמה כץ, זאת בנוסף לדחיפות ומכות.

ראש הישיבה רבי חיים צבי מייזליש שראה את המהומה נמלט מהמקום, וכוחות משטרה שהגיעו למקום פעלו להרגעת הרוחות.

המהומה בחוץ

חסיד נוסף ששהה במקום אומר ל'כיכר השבת' כי "כואב לראות שאדמו"ר אינו יכול לשאת דברים בקהילה שבראשה הוא עומד, וכל זה בגלל אנשים מחרחרי ריב שאף גרמו לקריסת הסכם השלום עליו פעלו במשך חודשים רבים".

הבוקר לאחר התפילה ראש הישיבה הגרח"צ מייזליש נשא דברים וגינה את האלימות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר