הסערה בעולם המשפט

המשטרה תפתח בבדיקה: מי הפיץ את החומרים מהטלפון של אפי נוה

בעקבות הסערה בעולם המשפט, כאשר חומרים שהופצו בניגוד לחוק מתוך הטלפון הפרוץ של אפי נווה, גילו התנהגות חשודה של שופטים - מודיעה כעת המשטרה כי תפתח בבדיקת הפרשה (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
נווה ושטייף (צילומים: יונתן סינדל, יוסי זליגר - פלאש 90)

המשטרה תפתח בבדיקה כדי לגלות מי הפיץ חומרים אסורים בפרסום, שהוצאו בעקבות הפריצה לטלפון הנייד של יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נוה, מהם עולים חשדות כבדים נגד שופטים בכירים - כך הודיעה בצהרים (שלישי) דוברות אגף החקירות.

כזכור, נווה הודח מתפקידו הרם בעקבות כתב האישום נגדו כי עירב מניעים פסולים במהלכים למינוי שופטת. הראיות לכך, הושגו בעקבות פריצה למכשירו הסלולרי, בה היו מעורבות קרובת משפחתו לשעבר וכתבת גלי צה"ל הדס שטייף.

אלא שלאחרונה, כך לפי חשיפת דורון הרמן ומאור צור מ'חדשות 13', הופצו חומרים רבים מתוך אותו מכשיר טלפון והגיעו לידי גורמים המקורבים עבריינים.

בין החומרים הללו, כך לפי הבלוג 'תיקון עולם' של ריצארד סילברסטיין, נמצאו ראיות להתנהלות חמורה של שופטים בכירים, ובשל כך הודיעה נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות כי קיימה שיחת בירור עם אחד השמות שהוזכר בפרשה שמסעירה את עולם המשפט.

היום כאמור הודיעה המשטרה כי תפתח בבדיקת הנושא, וכך נכתב בהודעתה הרשמי: "לאור פרסומים שונים מהימים האחרונים, אודות הפצה שלא כדין של חומרים לכאורה מתוך טלפונים השייכים לעו״ד אפי נוה, ובהמשך לתלונה שהוגשה על-ידי בא כוחו של נוה בעניין זה, הוחלט בתיאום עם פרקליטות המדינה, על קיום בדיקה משטרתית ראשונית לבירור האם חומרים כאמור אכן מצויים/מוחזקים שלא כדין ברשות כל מי שאינו מוסמך לכך / מורשה לכך, והאם חומרים כאלה הופצו שלא כדין על-ידי גורמים כאמור. בצד זאת נזכיר, כי בפרשה קיימים צווי איסור פרסום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר