"מוות לישראל!"

תיעוד: בעיראק הסתערו על שגרירות ארה"ב

מאות מתומכי המיליציות הפרו איראניות, הסתערו אחרי הלוויות ההרוגים מהתקיפה האמריקאית על שגרירות ארה"ב • הנשיא טראמפ האשים את איראן: היא תישא במלוא האחריות (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: מתוך טוויטר)

מאות עיראקיים הסתערו היום (שלישי) על שגרירות ארצות הברית בבגדד. הנשיא דונלד טראמפ האשים את איראן והזהיר כי היא תישא בהשלכות למעשה.

המפגינים הגיעו לשגרירות לאחר שהשתתפו בהלוויית ההרוגים מארגון חיזבאללה העיראקי, שהותקפו מהאוויר על ידי ארה"ב. הם קראו מוות לאמריקה ומוות לישראל.

גורמים במשרד החוץ העיראקי סיפרו שהשגריר האמריקני ודיפלומטים אחרים בצוות שלו פונו מהמקום, וכעת לא נשקפת להם סכנה, אך בתחילת המהומות, עדיין היו במקום אנשי אבטחה אמריקאיים.

נשיא ארה"ב צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "איראן הרגה אזרח אמריקני ופצעה רבים. אנחנו הגבנו בתקיפות, וכך נעשה תמיד", כתב בהתייחסות לתקיפה הראשונה נגד חיזבאללה בעיראק.

הוא הוסיף, "עכשיו איראן עומדת מאחורי התקפה על שגרירות ארה"ב בעיראק. הם יישאו במלוא האחריות. בנוסף, אנחנו מצפים מעיראק להשתמש בכוחותיה כדי להגן על השגרירות".

בסרטונים שהופצו מהאירוע נראו המפגינים שועטים, עם הדגלים הצהובים של חיזבאללה בידיהם, אל עבר השגרירות, כשהם משליכים בקבוקים על המאבטחים ואף מנפצים את מצלמות האבטחה של הבניין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר