הגר"ש כהן ניחם: אביתר אזרזר ז"ל היה קורבן ציבור

נשיא מועצת חכמי התורה הגיע לנחם את אביו של הנער שנמצא ירוי בתוך בור במרכז הארץ, ונשא דברי חיזוק קצרים במהלכם התבטא כי אביתר אזרזר ז"ל היה קורבן ציבור (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

נשיא מועצת חכמי התורה, הגאון רבי שלום כהן הגיע היום (שלישי) לנחם את הרב אליהו אזרזר ובני משפחתו, לאחר מותו הטראגי של בנם אביתר ז"ל.

כזכור, לאחר שבועות של חיפושים, נמצא אביתר כשהוא ירוי בתוך בור במרכז הארץ, ליד בית העלמין ירקונים. במשפחתו מסרו אז כי הוא "נלקח ממשפחתו האוהבת על ידי אינשי דלא מעלי... ודי למבין".

כאשר הגיע למקום בו יושבת המשפחה האבילה שבעה על מות בנה, נשא הגר"ש כהן דברי חיזוק קצרים: "איך אעלה אל אבי והנער איננו איתי", הזכיר את הפסוק והוסיף כי אביתר היה קורבן ציבור.

לפי ההערכות מדובר ברצח שתוכנן מראש אך עם זאת נבדקים כיווני חקירה נוספים, בהם ייחקר האם אזרזר הובא למקום בכוח, נורה והושלך לבור או שהרצח אירע במקום אחר ולאחר מכן גופתו הושלכה לבור בו היא מצאה.

כשלושה שבועות לפני שנמצא, התקבל דיווח במשטרה על שמיעת קולות ירי, באזור צומת מורשה, אך בדיקה שנערכה לא העלתה ממצאים, וכעת יחקרו בימ"ר תל אביב גם את הפרט הזה.

חיים אוטמזגין מפקד יחידות המיוחדות של זק"א סיפר כי "יחידת איתור נעדרים של זק"א פעלה במהלך כל השבוע האחרון להתחקות אחר קצה חוט אפשרי ולסייע באיתור הנעדר".

"כשעתיים לפני כניסת השבת קיבלתי טלפון ממתנדב מיחידת הג'יפים של זק"א שבמהלך סיור על טרקטורון בשטח הסמוך לבית העלמין מורשה איתר ממצאים חשודים ובסמוך אליהם גופה כשעליה סימני אלימות".

הוא הוסיף כי "המידע הועבר למשטרה ולצוותי מד"א שהגיעו למקום להמשך טיפול וחקירת האירוע הקשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר