אל תפספסו

ביום ראשון מתחילים את הש"ס עם 'כיכר השבת'

ביום ראשון הקרוב, ח' בטבת, יתחיל מחזור חדש של לימוד 'הדף היומי' • בואו ליטול חלק והצטרפו למיזם של 'כיכר השבת' - ללימוד 'הדף היומי', מדי יום, ב-10 דקות בלבד (הדף היומי)

(הדף היומי ב-10 דקות)

ביום ראשון הקרוב, ח' בטבת, יתחיל מחזור חדש של לימוד 'הדף היומי', עם תחילת לימוד מסכת ברכות, וזאת בצל מעמדי סיום הש"ס, כובשי הלב, הנערכים בארץ ובעולם.

'כיכר השבת', האתר החרדי הגדול בעולם, מנגיש עבורכם את לימוד 'הדף היומי' ומסייע בידכם לעקוב מדי יום אחר 'הדף היומי' הנלמד באותו היום, כך שבעוד 7 שנים, תסיימו את הש"ס בעזרת השם, וזאת באמצעות הקדשה של בין 10 ל-15 דקות, מדי יום.

ברכת מרן הגר"ח קנייבסקי

מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי והראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף בירכו בחמימות את הלומדים שיזכו לכל מילי דמיטב ויזכו לסיים את הש"ס.

ברכת הראשון לציון הגר"י יוסף

הגר"י יוסף אף סיפר כי אביו, מרן הגאון רבי עובדיה יוסף זצ"ל, עם כל גדלותו ואלפי התשובות שכתב בחייו, היה מקפיד על לימוד 'הדף היומי'. "הוא סיפר לי שסיים את הש"ס פעם ראשונה בגיל 15, שאלתי אותו מתי התחלת? ענה לי בגיל 8 התחלתי", סיפר הרב.

לוחם ביחידת כפיר שמקפיד על לימוד 'הדף היומי'

איך מצטרפים ליוזמה?

הצטרפו ליוזמה דרך אחת מאפליקציות המסרים - וואטסאפ או טלגרם, תתחברו לקבוצה שקטה שבה מדי יום יעלה השיעור היומי המקוצר בהגשת הרב נפתלי וסרמן, שיסכם לך בבהירות ובטוב טעם הדף היומי הנלמד באותו היום.

>> להצטרפות דרך הוואטסאפ - הקישו כאן

>> להצטרפות דרך הטלגרם - הקישו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר