נשיא המועצת אישר

דרעי הכריע: יצחק כהן ימונה לשר השיכון

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הכריע כי סגן שר האוצר, יצחק כהן, הוא זה שימונה לתפקיד שר בישיבת הממשלה הבאה • ככל הנראה ימונה לתפקיד שר השיכון • משולם נהרי ישודרג (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
בקרוב שר, יצחק כהן (צילום: פלאש 90)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הכריע כי סגן שר האוצר, יצחק כהן, הוא זה שימונה לתפקיד שר בישיבת הממשלה הבאה. ככל הנראה ימונה לתפקיד שר השיכון, גם ח"כ משולם נהרי ישודרג, ככל הנראה לתפקיד סגן שר הרווחה.

דרעי הציג את המלצתו בפני נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, שאישר אמש את המינוי.

כאמור, כהן צפוי לקבל את משרד השיכון וזה לאחר שבחודש שעבר דרעי דרש מראש הממשלה, בנימין נתניהו, את תיק הרווחה, אך לבסוף לאחר שהבינו בש"ס שנתניהו לא מתכוון להעביר את תיק הרווחה, הוחלט לבקש את תיק השיכון.

כמו כן, גורמים בש"ס מספרים כי במפלגה העדיפו שלא לקחת את תיק הרווחה בכדי לא להיכנס לנושאי אישורי עבודות בשבת בתקופת הבחירות.

ח"כ איציק כהן באולפן 'כיכר השבת'

במכתב שכתב בחודש שעבר לרה"מ נתניהו כתב דרעי: "לש"ס 9 מנדטים, המפלגה השנייה הגדולה בקואליציה, ולנו יש את משרד הפנים, ואת משרד הדתות. המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ניתן לש"ס כפיצוי על כך שבשנת 2015 הוחלט לדלל את משרד הפנים ולהעביר את מנהל התכנון מהפנים למשרד האוצר. כלומר, לש"ס יש שני משרדים בינוניים, והמדד הוא שר ל-4.5 ח"כים".

"לפיכך", מבקש דרעי מנתניהו: "ולאור העבודה כי ש"ס סבלה מייצוג נמוך בממשלה ביחס לגודלה עד עתה, אני מבקש מראש הממשלה למנות מטעם ש"ס את שרי העבודה והרווחה והחקלאות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר