פוסט מרגש

נתי אזרזר נפרד מאחיו אביתר ז"ל: "שברת לאלפים את הלב"

נתי אזרזר, אחיו של אביתר אזרזר ז"ל שגופתו אותרה בתוך בור, בסמוך לבית העלמין ברמת השרו, נפרד מאחיו בפוסט מרגש: "משאיר לבורא עולם לנקום את נקמת דמך השפוך" (מאמרים)

אביתר ז"ל על רקע הזירה בה נמצאה הגופה (צילום: באדיבות המשפחה, פלאש 90)

עם תום ימי ה'שבעה', נתי אזרזר, אחיו של אביתר אזרזר ז"ל שגופתו אותרה בתוך בור, באזור צומת מורשה - בסמוך לבית העלמין החדש ברמת השרו, נפרד מאחיו בפוסט מרגש באינסטגרם.

"אביתר אחי הקטן והאהוב", פותח נתי, "איך מתחילים לסכם את החודש האחרון, חודש של טלטלות בנפש ובגוף, חודש של חיפושים מבוקר עד לילה, חודש שהרעדת את כל הארץ ואפי' חלקים בעולם שסירבו להאמין ורק קיוו לטוב, חודש שכל עם ישראל התאחד, התפלל, וקיבל קבלות למציאתך השלימה והבריאה".

"למגינת ליבנו בורא עולם החליט שהמקום הטוב ביותר עבורך הוא למעלה לידו, איתו, עם הצדיקים, הוא לקח אותך אליו לעולם שכולו טוב, בדיוק כמו שאתה היית, ילד זך וטהור עם לב בעל מימדים שרק הקרובים אליך ידעו, הרגישו, וחשו", כותב האח.

נתי מוסיף וכותב כי "במוצ"ש פרשת מקץ שברת לאלפי אנשים את הלב לרסיסים עם התקבל הבשורה המרה על עליתך לגנזי מרומים, הייתה לך לוויה המונית, ספדתי אותך והבטחתי להנציח את השם הטהור שלך את השם שהרשעים הארורים חשבו וניסו למחוק מהעולם, תסמוך עלי שאעשה את זה הכי טוב אה? בשביל להדגיש ולחרוט את שימך בחרתי בספר תורה! בנוסף לשיעור תורה שבועי שיתקיים לעילוי נשמתך הטהורה מידי שבוע אי"ה".

"אביתר", כותב האח, "תכין את כולם למעלה לשמחה הגדולה והענקית שעומדת להיות בעז"ה בתאריך הפטירה שלך שנה הבאה כ"ט טבת תשפ"א. מבטיח להתגעגע אליך יום יום שבוע שבוע חודש חודש ושנה שנה , אך עם זאת להיות חזק ברוחי ונפשי, למעני, למען ההורים, האחים ושאר המשפחה.

"צר לי עליך אחי היקר נעמת לי מאוד, אחקוק אותך בליבי לעד!! משאיר לבורא עולם לנקום את נקמת דמך השפוך, ואני מאמין בו באמונה שלימה שהוא יעשה את בדרך הטובה והמהירה ביותר, תהא נשמתך צרורה בצרור החיים".

האח מוסיף לסיום: "ולכם עם ישראל האהובים גברים ונשים כאחד המכירים ואלה שלא, תודה לכם על דאגה ואכפתיות במשך כל הדרך, אם זה מהחיפושים הארוכים שנתתם מעצמכם בשיתופים, בתפילות, בקבלות, ובעזרה פיזית, ואם זה בהלוויה ובשבעה שבאתם וכאבתם את כאבי וכאב משפחתי, אני מודה לכם בשמי, בשם משפחתי ובשם אביתר ז"ל, אין לי מילים לבטאות את ההערכה שלי כלפיכם, יתן ה' ואחזיר לכל אחד ואחת מכם/ן רק בשמחות. תודה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר