אחדות על במה אחת

מסתמן: כינוס 'סיום הש"ס' לנשים - בראשות גדולי הרבניות

יוזמה בירושלים לעריכת מעמד 'סיום הש"ס' לנשים החרדיות, בראשות גדולי הרבניות, כדי להוקירן על מסירות נפשן לשלוח את הבעל ללמוד מדי יום, אך האירוע הענק נתקל בנתיים בקשיים (חרדים, ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
כינוס ב'ארנה'. ארכיון (צילום: חיים גולדברג)

פרסום ראשון: מעמדי סיום הש"ס שמתקיימים בשבועות האחרונים ויסתיימו בסוף החודש הקרוב, עם עוד עשרות אירועים ברחבי הארץ והועלם, צפויים להיחתם באירוע ענק לנשות המגזר החרדי, בהשתתפות רבניות חשובות, נשותיהם של גדולי הדור והאדמו"רים.

נדגיש תחילה, כי האירוע שתוכנן להתקיים, מוטל בשלב זה בספק וחוזה רשמי עדיין לא נסגר מול חברת ההפקות, אך מאחורי הקלעים נעשים ניסיונות להוציא את האירוע לפועל.

מי שנשכר להוציא את האירוע לפועל הם חברת ההפקות "הלפרין הפקות" של משה הלפרין, שבשלב זה כאמור לא סגרה חוזה סופי לקיום האירוע.

בחברת ההפקות הסבירו כי האירועים הגדולים של סיומי הש"ס לגברים אינם מתייחסים לחלקה של האישה שהיא הכוח המניע ללימוד תורה, היא זאת שבמשך שבע שנים דאגה ברוגע ובלי טרדה שבעלה ילך יום יום ללמוד את הדף היומי, ולכן ישנה חשיבות רבה לכנס את הנשים החרדיות כדי להודות להן ולתת להן כוחות לעתיד.

הכנס, במידה ויתקיים, צפוי לשאת אופי מיוחד של כנס עם נשות גדולי הדור, אשר יביא ויאחד על במה אחת את נשות גדולי הדור והרבניות החשובות של המגזר החרדי על כל גווניו.

מדובר בערב תרבותי יהודי אומנותי בו יהיה סימפוזיון עם נשות גדולי הדור, כאשר התכנון לקיום האירוע הוא באמצע חודש שבט בהיכל 'ארנה' בירושלים.

על פי התכנון באירוע ישתתפו הרבנית מגור, הרבנית מבעלזא, הרבנית מויז'ניץ, הרבנית קולדצקי והרבנית בן שמעון, לצד עשרות רבניות נוספות מירושלים וערים נוספות.

יצוין כי לפני 14 שנים נערך אירוע דומה בהשתתפותה של הרבנית קנייבסקי ע"ה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר