סיום הש"ס בטבריה

הגרא"ד אוירבך תקף את הרב הספרדי הגרמ"צ בוחבוט • תיעוד

במהלך סיום הש"ס בטבריה, תקף הגאון רבי אברהם דב אוירבך את המועצה הדתית ואת הרב הספרדי, הגר"מ בוחבוט, שמחייבים משגיחי כשרות להשתמש באפליקציה (אקטואליה)

יענקי כץ | כיכר השבת |
דברי הרב אוירבך במעמד (צילום: ללא קרדיט)

במהלך סיום הש"ס שנערך היום (שני) בשיעור דף היומי של הרב גבריאל כהן בשכונת ד' בטבריה, תקף ראב"ד טבריה, הגאון רבי אברהם דב אוירבך את המועצה הדתית ואת רבה הספרדי של העיר, הגאון רבי משה בוחבוט, שלדבריו מחייבים את המשגיחים להשתמש באפליקציה בטלפון לצורך ההשגחה על בתי עסק.

הגרא"ד אמר בדבריו כי "אני רוצה למסור הודעה פה, אני לא מאמין לזה שהרב הספרדי החדש, לא זוכר את השם שלו, מחייב את המשגיחים שיחזיקו מכשיר, המכשירים הפסולים שנועדו להטביע את האדם בעבירה.

"כולם צריכים להודיע למועצה הדתית שמתנתקים מהמשרה שלהם אם מחייבים אותם להחזיק מכשיר לא כשר, איפה נשמע דבר כזה? ריבונו של עולם!".

מטעם לשכתו של הגרמ"צ בוחבוט נמסר כי "המשרד לשירותי דת הנחה את הרבנויות ברחבי הארץ להשתמש באפליקציית בר קוד הנסרק דרך מכשיר פלאפון החל מתחילת השנה הלועזית. הפעלת הסריקה יכולה להיות גם באמצעות מכשיר כשר ומוגן.

"בכנס המשגיחים האחרון ביקש הרב שליט"א מכל המשגיחים הנושאים מכשיר חכם לעבור למכשיר כשר בלבד. כל יתר הדיבורים הם דברי שקר והוצאת שם רע מפי אנשים בעלי עניין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר