"מסות של גויים"

הראשון לציון במתקפה נגד עולים מרוסיה: 'גויים שונאי דת'

הרב הראשי, הגאון רבי יצחק יוסף, במתקפה חריפה נגד העולים מברית המועצות לשעבר המצביעים למפלגות אנטי דתיות: "הם לא יהודים. קומוניסטים. חלקם הולכים לכנסיות", והתייחס לגיורים (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף (יונתן זינדל, פלאש 90)

הראשון לציון והרב הראשי, הגאון רבי יצחק יוסף, במתקפה חריפה נגד העולים מברית המועצות לשעבר המצביעים למפלגות אנטי דתיות: "הם לא יהודים. קומוניסטים. חלקם הולכים לכנסיות", והתייחס גם לסערת הגיורים. יצוין כי רק בחודש האחרון נחשף כי פחות מחמשה אחוזים מהעולים מרוסיה - יהודים.

על פי הדיווח ב'ידיעות אחרונות', הרב הראשי אמר את הדברים במהלך כינוס רבנים שנערך בשבוע שעבר בירושלים: "מאות אלפים או עשרות אלפים של גויים באו לארץ בגלל חוק מיהו יהודי. יש כאן הרבה-הרבה גויים, חלק מהם קומוניסטים, עוינים את הדת, שונאי דת. הם לא יהודים בכלל, גויים. אחר כך מצביעים למפלגות שמסיתים נגד החרדים ונגד הדת".

הראשון לציון המשיך בדבריו החריפים: "העלו אותם פה לארץ שיהיה משקל נגד החרדים שאם יהיו בחירות לא יהיה הרבה לחרדים. בשביל זה העלו אותם פה לארץ, גויים גמורים, ממש גויים גמורים. לצערנו הרב, אנחנו רואים את פרי ההסתה שהם עושים".

"יש כאלה שגם הולכים לכנסייה כל יום ראשון, הולכים למנזר", הוסיף הגר"י יוסף.

יצוין כי בחודש האחרון חשף 'ידיעות אחרונות' את נתוני העולים לישראל. מהדו"ח שנחשף בעיתון עולה כי משנת 2012 מתוך 52.337 העולים מרוסיה רק 4.3% יהודים. כמו כן, מתוך 37.958 העולים מאוקראינה רק 8% יהודים.

בתוך כך, הרב הראשי יצא במתקפה נגד הדיין, הרב דוד בס, מי שבעבר היה עוזר ליועץ המשפטי לממשלה לשעבר, אליקים רובנטשיין: "יש אחד שהוא מגייר, הוא היה מרצה באוניברסיטה החילונית והיה עוזר משפטי של אליקים רובינשטיין, הוא היה מנסח לו את כל החוקים.

"הרי מה זה הבג"ץ? בג"ץ על פי הרוב זה נגד הדת. זה לא חידוש. אלה דברים ידועים. לצערנו הרב הוא היה מנסח לו את החוקים ובחרו אותו שהוא נהיה דיין של גיור, השם ירחם".

הרב הראשי קבע כי: "הגיורים שלו צריכים בדיקה, מי שגייר אצלו צריך לבדוק אותו, כי הדיינים צריכים להיות יראי שמים. אם אין להם יראת שמים, אנשים לא דתיים, אנשים שיש להם דעות אפיקורסים - איך הגיור שלהם יכול לתפוס?"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר