פרסום ראשון

שרה נתניהו, הביקור בגואטמלה וכת לב טהור

בני משפחה של אנשים הנמצאים בכת לב טהור שיגרו מכתב לרעיית ראש הממשלה לפני ביקורה המדיני בגואטמלה ולטענתם, לא עשתה דבר • תגובה: "לא קיבלה מכתב" (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

ביקורה המדיני של שרה נתניהו בגואטמלה, עוררה עניין בשל העובדה כי מדובר בנסיעה מדינית ראשונה של רעיית ראש הממשלה.

בימים האחרונים, בשל מעצרו של הרב אלעזר רומפלר בישראל, לצד בריחת אחד הצעירים שהיה חבר בכת לב טהור, עלה שוב הכת לכותרות.

חברי הכת, נמצאים כעת בגואטמלה, ול'כיכר השבת' נודע כי לפני נסיעתה של שרה נתניהו למדינה, שלחו אליה אנשים שיש להם בני משפחה בכת, מכתב עם בקשה כי תתערב.

(צילומים: מתוך טוויטר - Gobierno Guatemala, DGAC Guatemala, Mattanya Cohen, IsraeliPM)

בני המשפחה כתבו לה אז, "שמחנו לשמוע שבימים אלו את מבקרת את מדינת גואטמלה, אחת החברות הגדולות של ישראל. מטרת ביקורך המבורכת והחשובה הינה עזרה לילדים במצוקה".

"חשוב לנו להביא לידיעתך כי ביערות גואטמלה קיימת כת של יהודים רובם ישראלים בשם לב טהור. אנו בטוחים שביכולתך לעזור ולהציל את הילדים האומללים ולגאול אותם מייסוריהם. כאשת ראש הממשלה וכפסיכולוגית ילדים אנו בטוחים שנושא זה יהיה קרוב ללבך".

הם הוסיפו, "ישנם קשרים מצוינים עם גואטמלה המוכנה לשתף פעולה באופן מלא עם ישראל ולהחזיר את הילדים הביתה, לישראל. לאחרונה שגריר גואטמלה בישראל, bucaro Mario ,מעודכן במקרה ועושה ימים כלילות על מנת לקבל שתוף פעולה מרשויות הרווחה המשפטים והחוץ בישראל ולבצע פעולה מהירה להצלת הילדים".

"המבצע דורש שתוף פעולה של מדינות נוספות, ארה"ב וקנדה, ישנם ילדים עם אזרחויות מ- 3מדינות (ישראל, ארה"ב, קנדה)".

ההורים כתבו לה, "ברור כי התערבות ישירה שלך, גב' שרה נתניהו ושל ראש ממשלתנו היקר, מר בנימין נתניהו, יכולה להביא מידית לפתרון ולהצלת הילדים, שכן חלון ההזדמנויות הולך ומצטמצם".

"אנו מתריעים על הנושא כבר שמונה שנים אולם עד היום רשויות המדינה סרבו לשתף פעולה בנושא, דבר שיכול להשתנות בעזרתך".

בני המשפחה הוסיפו במכתב, "אנחנו בטוחים שמעשה כזה, של הצלת ילדים יהודים, יתקבל בשמחה, תמיכה ובאהבה בכל עם ישראל. ילדי לב טהור מחכים לנס כבר שנים רבות, ביכולתך להיות שליחה גדולה בהצלת ילדים הזועקים לעזרה".

לטענת שולחי המכתב, למרות תחינותיהם ועל אף שהוסיפו תיאורים מזוויעים אודות הנעשה בכת - שרה נתניהו לא התערבה ולא פעלה בנושא.

מטעמה של אשת ראש הממשלה נטען בתגובה ל'כיכר השבת' כי היא כלל לא קיבלה את המכתב המדובר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר