הלוויה - הערב

טרגדיה בקריית ספר: אברהם בסר ז"ל בן ה-12 נהרג על ידי אוטובוס

ברחוב חפץ חיים במודיעין עילית, נהרג הערב הילד אברהם חיים בן ר' יוסף בסר ז"ל בן ה-12 מפגיעת אוטובוס. ההלוויה תצא היום מבית הוריו, משם לשמגר ולהר המנוחות בי-ם (חרדי)

מזירת התאונה, הערב (צילום: מד"א, ללא קרדיט)

אבי בסר, ילד כבן 12 נהרג בשעה האחרונה (ראשון), מפגיעה של אוטובוס, התאונה המחרידה התרחשה במרכז העיר מודיעין עילית סמוך לשטיבלך 'היכל יצחק'. החובשים והפראמדיקים שהגיעו למקום ניסו להילחם על חייו, אך לאחר דקות ספורות הם נאלצו לקבוע את מותו.

אבי בסר בן ה-12, ניסה ככל הנראה לחצות במעבר החצייה ואוטובוס פנימי פגע בו. אביו של הילד הוא מלמד חשוב בתלמוד תורה בברכפלד.

מפרטים ראשוניים עולה, כי הילד בן ה-12, הלך ברגל בצומת הרחובות חפץ חיים ושדי חמד, עדיין לא ברור איך האוטובוס פגע בו. המתנדבים שהגיע למקום מספרים, כי ראו פגיעה קשה בראשו של הילד.

משה מילר ויוחנן ברנד חובשים באיחוד הצלה סיפרו: "מדובר בילד הולך רגל שנפגע מאוטובוס. כשהגענו לזירה הילד סבל מפגיעה רב מערכתית וללא רוח חיים. למרבה הצער נקבע מותו בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

חובש בכיר במד"א מוטי פישר, סיפר: "כשהגענו למקום המראה היה קשה, ראינו ילד כבן 12 שוכב על הכביש סמוך לאוטובוס, הוא היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, עם חבלת ראש קשה. ביצענו בדיקות רפואיות ולצערנו בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

במשטרת ישראל אמרו: "כוחות משטרה ובוחני התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה".

הלוויה של הילד אברהם חיים בסר ז"ל, תצא בשעה 21:40 מביתו, רח' חתם סופר 3, ובשעה 23:00 מבית הלוויות שמגר. לכיוון הר המנוחות בירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר