אחרי פרסום שמו

אהרן רמתי: כל מה שקשור לציבור החרדי, זה כת מבחינתם

אחת הבנות יצאה מפתח סמינר באר מרים ואמרה לכתב 'כיכר השבת' כי מדובר בהאשמות הזויות, וכי לא סוגרים אותן - אלא היא יכולה לצאת לדבר איתו • עורך דינו של רמתי: "לא ייצא מזה כלום" (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בית משפט השלום בירושלים התיר לפרסם כי מנהל הסמינר החשוד בניהול כת, הוא אהרן רמתי, שכבר נעצר בעבר בגין חשדות דומים.

במהלך הדיון טען רמתי, שכבר נעצר בעבר בגין חשדות דומים, כי גם אז האשימו אותו בניהול כת, אך זה רק כדי לחפש כותרות, כלשונו.

לדבריו, "אין בחשדות האלו כלום". רמתי, נגדו חתמו גדולי ישראל בדור הקודם, בהם מרנן הגר"ע יוסף והגרי"ש אלישיב, טען כי מבחינת המשטרה, "כל מה שקשור לציבור החרדי - זה כת".

עו"ד גבי טרונשווילי המייצג את רמתי הסביר כי בית משפט החליט להסיר את צו איסור הפרסום על שמו, שכן מדובר בחקירה רחבת היקף, עם אופציה להגיע לחשודים נוספים, וזו העמדה שהעדיף בית משפט, למרות שאני סבור אחרת.

פרקליטו של רמתי הוסיף: "לא ייצא מזה שום דבר להערכתי. כלל לא ברור לי למה לא מטיחים בו את כל ההאשמות האלה אלא רק מדברים איתו בכלליות על התפקיד שלו במקום".

עו"ד גבי טרונשווילי (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אחרי שהתירו לפרסם את שמו של רמתי, יצאה אחת הבחורות מתוך סמינר באר מרים בשכונת הבוכרים בירושלים, ואמרה ל'כיכר השבת' כי התירו לפרסם את שמו של המנהל, רק כדי שיוכלו להשמיץ אותו".

לטענתה, "העובדה היא שהוא התראיין בעבר לתקשורת והתארח באולפנים. אין לו בעיה שיפרסמו את שמו, זה רק כי החשדות נגדו הזויות ולא יקרה עם זה כלום".

היא הוסיפה כהוכחה לכך שלא מדובר בכת: "אתם יכולים לראות שלא סוגרים אותנו פה וזה לא כת. עובדה שאני יוצאת לדבר איתכם".

אתמול אמרה אחת הבנות ל'כיכר השבת': "הכל שטויות. אני מכירה את המקום כבר עשר שנים ומעריכה את המקום. זה שיצאו כמה בנות שמתוסכלות מהשטויות שלהן, בעיה שלהן ולא של אף אחד".

"אני מכירה את הבנות שהן התלוננו. הן מתוסכלות מהשטויות שלהן. אין שום בעיה בסמינר". הבחורה הוסיפה: "אל תצטטו שום דבר בשמי, אני לא ראויה לזה".

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אתמול טען נציג המשטרה בבית משפט כי "הבנות שגויסו לכת מההתחלה קיבלו יחס טוב וחשבו שמצאו בית חם, אך בשלב שהן כבר היו בתוך הכת, לימדו אותן להתנתק מההורים ומכל המשפחה והחברים".

לטענתו, העבירו לבנות "שיעורים בצניעות עם סימני גיהינום, גבורה ואש, איומים והפחדות על העולם הבא. היו מכניסים אצבעות של בנות לתוך האש כדי שיבינו מה זה גיהינום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר