הנזק וההשבתה

ההצפות בבסיס: מפקד חיל האוויר מינה צוות תחקיר

מפקד חיל-האוויר הורה על הקמת צוות תחקיר מומחים בראשות סגן-אלוף ת׳ לבדיקת הסיבות לירידת בסיס חצור מכוננות מבצעית, בעקבות ההצפות ביום חמישי האחרון (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: דובר צה"ל)

בצה"ל ממשיכים לתחקר את נסיבות ההצפה בשבוע שעבר בבסיס חיל האוויר בחצור, שגרם לנזק רב. מפקד חיל-האוויר, אלוף עמיקם נורקין, קיים היום (שלישי) תחקיר ראשוני לאירוע ההצפות בבסיס חצור בנוכחות פורום הפיקוד הבכיר של החיל.

האלוף נורקין אמר כי מדובר באירוע שאינו עומד בקנה אחד עם המצופה מהחיל ולכן יש חשיבות לתחקר, להפיק לקחים וליישמם על מנת למנוע הישנות אירוע דומה בעתיד.

מפקד חיל האוויר הורה על הקמת צוות תחקיר מומחים בראשות סגן-אלוף ת׳ לבדיקת הסיבות לירידת בסיס חצור מכוננות מבצעית, בעקבות ההצפות ביום חמישי האחרון.

אתמול, חזר בסיס חצור לפעילות מבצעית ואימונים ובימים הקרובים יחזרו לשמישות גם הדת"קים והמטוסים שניזוקו בהצפות.

מפקד חיל האוויר ציין כי לצד ההערכות הרחבה להתמודדות עם מזג האוויר הקשה בכלל הבסיסים, "טעינו בכך שלא פינינו את המטוסים מהדת"קים שבסכנת הצפה בבסיס חצור".

עם זאת, נורקין הביע הערכה למפקדים, הטכנאים ואנשי מערך הבינוי בתפעול האירוע בשטח, על נחישותם והפעולות שביצעו לאורך שלושה ימים על מנת להחזיר את הבסיס לטיסות.

מפקד חיל האוויר הדגיש כי כעת קיימת חשיבות רבה לביצוע תחקיר נוקב הכולל בדיקת המקרה הנוכחי, מידת יישום לקחי אירועי העבר וטיוב הממשקים בין חיל האוויר לרשויות האזרחיות. עוד הדגיש כי חיל האוויר ימשיך לשמר את כוננות ומבצעיות הכוחות למול הזירות והאתגרים השונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר