בישיבת הממשלה

השר ליצמן תקף את ח"כ יאיר לפיד: "שיטיף לעצמו מוסר"

לאחר שח"כ לפיד תקף את סל התרופות החדש, הגיב לו השר יעקב ליצמן בישיבת הממשלה ואמר כי "בתקופתו זה היה 300 מיליון שקל, שיטיף לעצמו מוסר". מירי רגב שבה ותקפה את ליברמן (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ליצמן, בפתח ישיבת הממשלה (צילום: מיכאל שמש)
מירי רגב בפתח ישיבת הממשלה (צילום: עטרה גרמן)
נתניהו בפתח ישיבת הממשלה (צילום: עטרה גרמן)

אישור סל התרופות בסוף השבוע גרר עימות פוליטי: יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד מתח ביקורת על שר הבריאות יעקב ליצמן, ובתגובה, הבוקר (ראשון) תקף ליצמן את לפיד בישיבת הממשלה.

"בביקורת שלו אמר שצריך להיות מיליארד שקל", אמר ליצמן, "בתקופתו זה היה 300 מיליון שקל אז במקום שיטיף מוסר לאחרים שיטיף לעצמו מוסר".

נתניהו בפתח ישיבת הממשלה (צילום: עטרה גרמן)

כזכור, לפיד אמר על סל התרופות כי "במדינה מתוקנת סל התרופות צריך להיות לפחות מיליארד שקל. אם אפשר לקנות מטוס לראש הממשלה בסכום הזה, אז אז אפשר גם תרופות".

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה לפרשת נעמה יששכר הכלואה ברוסיה ואמר כי "לפני כשנה הזמנתי את הנשיא פוטין, אני שמח שהוא נענה להזמנתי. שוחחתי עם הנשיא פוטין גם על עניינה של נעמה יששכר ואני מקווה שנשמע גם בשורות טובות בעניינה".

מירי רגב בפתח ישיבת הממשלה (צילום: עטרה גרמן)

במהלך ישיבת הממשלה, התייחסה השרה מירי רגב לדבריו המכוערים של ליברמן כלפיה בתוכנית של איילה חסון אמש, שסירב להגיד לה שבוע טוב ואמר כי "אני רוצה להודות למאות האזרחים שתמכו והזדעזעו מחוסר הכבוד לבני אדם וחברי כנסת של ליברמן כלפיי".

"לא מפתיע אותי. לליברמן אין מילה, כבוד בסיסי ודרך ארץ", הוסיפה רגב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר