בשעת לילה

חרדה בישיבה: התלמידים נחשפו לאירוע טרגי

שתי צעירות ממשפחות חרדיות נפלו לפנות בוקר מגובה רב מבנין ישיבה בירושלים, והתלמידים ששמעו את צעקותיהן ויצאו לבדוק מה מתרחש, נחשפו למראות ומתקשים להתאושש (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ג בטבת תש"פ | 20.01.20
תלמידי 'אש התלמוד' (צילום ארכיון: יעקב כהן)

תלמידי ישיבת אש התלמוד בירושלים היו עדים לפנות בוקר (שני) למקרה טראגי, ומתקשים מאז לחזור לעצמם לאחר שנחשפו למראות קשים.

הדבר אירע כאמור בשעת לילה מאוחרת, כאשר כמה מתלמידי הישיבה שמעו לפתע צעקות, וכשיצאו לראות מה מתרחש - נחשפו למחזה מחריד: שתי צעירות מבתים חרדים נפלו מגובה רב בבנין הסמוך לישיבה, ומצאו כך את מותן.

לכוחות ההצלה, שהוזעקו לזירה הקשה, לא נותר אלא לקבוע את מותן של הבנות בזירת הנפילה.

בשעות האחרונות חקרה המשטרה מה בדיוק אירע הלילה בבנין שבשכונת גבעת שאול בירושלים, ורק לפני זמן קצר זומנו בני המשפחות השכולות לזהות את גופות בנותיהן.

אחד הבחורים מתאר ל'כיכר השבת': "אני משמש כחובש של הישיבה, וכשאחד הבחורים התקשר להגיד לי שיש משהו חריג בחוץ - ישר הגעתי. באותו שלב הבחורים כבר הזמינו מד"א, אבל כשראיתי את הזירה הבנתי שכבר אין ממש מה להציל".

זירת האירוע (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בחור אחר מוסיף: "היו צעקות למטה, ירדתי, ראיתי אותן נופלות והלכתי בחזרה לישיבה. הרבה בחורים הלכו לשם, נשארו ונחשפו לזוועה. חבל מאוד; מאז הם מתקשים להתאושש מהמראות".

מוישי הירשמן, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "כשהגענו למקום נתקלנו בשתי צעירות ללא רוח חיים בסמוך למבנה משרדים. למרבה הצער לא נותר אלא לקבוע את מותן בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלו".

יצוין, כי מפקד זק"א ירושלים בנצי אוירינג הוזעק למכון לרפואה משפטית, כדי לסייע למשפחות בזיהוי הבנות והבאתן לקבר ישראל בהקדם האפשרי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר