בלי אזיקים • צפו

כך נעצר רמתי, מנהל ה'סמינר' שהפך לכת - שלב אחר שלב

לפני שבוע בדיוק, בשעת בוקר מוקדמת, עצרו בלשי המשטרה את אהרן רמתי, מי שמנהל את סמינר 'באר מרים' בירושלים, בחשד לעבירות חמורות - בהן עמידה בראשות 'כת'; כעת נחשף התיעוד המלא (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
התיעוד המלא (מצלמות אבטחה)

בלעדי: זה קרה לפני שבוע בדיוק: בשעות הבוקר המוקדמות של יום שני שעבר, עצרו בלשי המשטרה את אהרן רמתי, מי שהקים וניהל את סמינר 'באר מרים' בירושלים, בחשד לעבירות חמורות - בהן עמידה בראשות כת; כעת חושף 'כיכר השבת' את התיעוד המלא של שלבי מעצרו, בתוך שכונת גאולה הירושלמית.

כשבע דקות לערך ארכו רגעי המעצר, עד שרמתי נלקח לתחנת המשטרה, משם כזכור הובל בתום חקירה ארוכה לבית משפט השלום בעיר, ומאז הוא שוהה במעצר כשהשופטים מאריכים שוב ושוב את מעצרו.

בתיעוד הבלעדי שנחשף כעת ב'כיכר השבת', ניתן לצפות כיצד הבלשים מגיעים תחילה לרכבו של רמתי, ובודקים שהמושבים ריקים כדי למנוע ממנו מגע אסור עם פריטים שעלולים להיות קשורים לנושא החקירה.

בהמשך השוטרים מבררים עם רמתי מהי תכולת תא המטען ברכבו, ולאחר מכן הוא מוכנס לרכבו, עם השוטרים - שאחד מהם משמש כנהג - וכך הוא מובל לחקירה שהסתיימה במעצר הממושך.

עובדה הבולטת בצפייה בתיעוד, היא החלטתם החריגה של השוטרים לבצע את המעצר ללא הטלת אזיקים על ידיו ש רמתי, שמצידו לא מביע באף שלב התנגדות להובלתו לחקירה.

כזכור, מוקדם יותר היום דווח לראשונה ב'כיכר השבת' כי רמתי, שהיה אמור להילקח מתא המעצר, ולעלות על רכב של משטרת ישראל שיוביל אותו להיחקר פעם נוספת בפרשה המדוברת, דיווח כי הוא חש מאוד ברע.

בעקבות כך חל שינוי בתכנית, ורמתי הובהל למרפאה של שירות בתי הסוהר, לשם מתן טיפול רפואי.

צפו בווידאו

פרשת רמתי • הכתבות האחרונות >>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר